Sunday, July 24, 2011

Aku manusia gigih!

Weekend ni, aktiviti aku keluar dating kejap dengan budak tu. Jalan-jalan cuci mata kat klcc kejap. Ingat nak tengok wayang, tapi takde citer best. So, cancel tengok wayang. Before tu, aku sempatla jumpa abah dia tadi, time melawat mimi kat seri puteri. Dapat makan cempedak. Best wooo!~


(Abaikan senyum keriput itu. Ni malu-malu, pasal orang ramai kat taman. So, tak boleh nak posing lebih-lebih. Haha..)

Dalam sejarah, bila aku lepak kat kedai kereta, dari tengahari sampai ke malam.Pftt! Teman dia touch up kereta. Ingatkan, sejam je beb, rupanya sampai ke malam. Macam mana la tak sampai ke malam, nak pasang benda yang multifunction tu pun, dah amik masa berapa jam. Kalau bilang bulu kambing, maunye dah sampai 10 000 helai. Heee.. ;) Tapi, aku gembira, sebab dia tersenyum puas! Tahniah anda! :)

Yang pasti, pengakhirannya, aku dapat free car fragrance, hadiah yang kedai tu kasik kat dia, tapi dia pass kat aku. Tanda terima kasih atas sokongan gigih aku berada kat kedai kereta tu, hampir separuh hari bersama dia. Hahaa.. *Terharu*


Aku manusia GIGIH!

12 comments:

zulkbo said...

salam..
siapa "Si Dia"
cepat bagi tau
jealous nih..he he
:D

deqyalalink in-situ said...

wah !!! pelancong sangaatt !!! ahhahaha

Mya said...

blogwalking:)

penah gak teman kawan lepak kedai keta ni, mg agak bebuih jugak la hihi...

btw, nice blog =)

SYAFIQAHSALEH said...

congrates atas kesabaran anda..super power :D

Nazatul shima said...

zulkbo: si dia tu, bf sy la...hihih..:)

Nazatul shima said...

deqya: hahaha...sangat sangat kan???kihkih..:P

Nazatul shima said...

mya: haa..tu la pasal kan..hehe..mmg penat tggu..heee..
oh, thanks nway..:)

Nazatul shima said...

syafiqah: ha ah..supermak!hehehe..:P

Bigdaddyz said...

tu tak cukup ramai tu... cuba posing hari minggu ke public holiday ke...boleh jumpa macam2 ...hehe

~eZmALiZa~ said...

dah lame xstg komen blog c-ma nie..hehehe =D anyway, sis c-ma ni tetap cun dari dulu kannn =D

Nazatul shima said...

bigdaddy:gegege,,,ni mmg hari minggu pun,..hehee..:D

Nazatul shima said...

ezma: tula kan..hehe..lme x update kot..hihi..wah..thanks dear..:)