Saturday, September 10, 2011

Nak biskut raya?

Assalamualaikum

Guys! Happy Friday! Bahagia kan when it comes to Friday? Macam-macam plans dalam otak nih. Nak kemas bilik, basuh baju, basuh kereta, dating, yang paling penting dapat bangun lambat. HahahaHantu betol!

Tapi, before nak gembira sakan, kena pikiaqqq kerja dulu, pasal esok aku kerja. OT. Orang Tamak. Kena tamak hokay.. Kalau tak tamak, tak berkembang. Kata mau kawen cepat. Erk, tergatal.

Lately, aku selalu dapat calls ngan sms dari orang yang aku tak kenal. Dan semuanya amatlah psiko!! Siap aku cakap nak buat report polis. Haa.. Padan muke!! Konon nak 'repok' dalam bahasa ibunda aku. Tapi, yang peliknya, aku cakap nak report polis, dia tak takut pun. Aku ingatkan gentar la sikit kan. POLIS kot.. Bukan PONPON.. Ahh! Lantak korang la!

Oh ye.. Mesti ramai yang buat open house kan? Manyak syiokk!! So, aku takde la nak buat open house nih, pasal umah aku memang dah always open, cuma takde makanan yang best-best je. So, ada biskut raya je. Nak?? ;)


Selamat Hari Raya! 
Maaf Zahir Batin :)

2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

gangguan tue standard la...
just kene pandai tepis jew kan...
umah open xder makanan xguna meh...

Unknown said...

bhahahaha opss sya tergelak bile tgk pic tu cma..eh2 mne ade tembikai masuk dlm balang kuih beb! luculah..

***nk kuih almond london?..meh2 raye d kg saya,thn ni bonde buat byk giler 600 biji..pergh oh ho..molla!