Friday, June 8, 2012

Rezeki murah dapat makanan free

Assalamualaikum

Hi makcik makcik Jemah sekalian. Oh, tak lupa pada pakcik pakcik semannn..Dah makan ? Tu soalan wajib dari aku untuk semua orang. Maklumla, kaki pukul makan.

Hari ni, murah rezeki. Time perut dah bunyi macam-macam lagu, dapat nasi goreng minang free dari Jue. Hehehe.. Thanks Jue ! Sedap sangat ! Habis kot makan sebungkus macam gunung tu.

Ingatkan cukup setakat nasi goreng, rupenya nafsu makan tu lagi besar. Time break pukul 8 tu, makan lagi kebab. Pastu tersadai macam ular. Kenyang. Blurp ! Serius kenyang. Then, mata pulak macam ala-ala nak tutup. Nak troubleshoot user pun rasa macam kat awang-awangan. *Tampar-pipi-laju-laju* <-- ayat gedik budak ting 3.

Malam ni kan... Malam ni kann.. Aku sedih sangat. Sebab, ingatkan parents tidur kat sini, tapi dieorang tidur kat rumah cousin, pasal esok-esok pagi dah nak kena naik flight. Sedih ! Sebab, mindset dah set dieorang tidur sini. Wuwuwuw...T_T

Lagi sedih sebab tak dapat ikut parents pergi sarawak. Cuti tak diapprove. Nampak sangat aku selalu mintak cuti kan ? Muahaha..

2 comments:

Sharinginfoz said...

benda2 free ni memang seronok kan

Mr feckry said...

ari ni gua punya opis buat makan2, so gua pun ade makan fr4ee