Monday, February 16, 2009

komtar

now aku duk ngadap buku e-commerce...sok aku ade test sbjek nih kol 3..hehe..baru aje nk bace..skank da xley nk stadi cm dulu..stadi awal..skank sume xsempat nk kejar..huh..(sigh)
xpela..skank je aku kna susah2 ckit,..huhu..sbenarnye aku nk citer nih..

smalam aku, wani ngn cida pegi la komtar..tujuan ape kami pegi??pertame nk potong rambut si wani..kedua nk carik baju sewa tuk aku g dinner..malangnye...sume baju sewa mahal2..aku pikir baik je la aku beli..murah ckit..hmm..yg beznye..aku pegi kat kedai name pe ntah,.kakak 2 siap ajar care nk pkai tudung ekin 2..yela,aku ni mane pndai pkai tudung cmm g2..bagi aku cm org indon jew...haha..tpi,kalo nk try xsalah pon..juz try.. :)

carik punye carik jumpe la baju yg aku berkenan..kena mintak bantuan pendapat dari wani, cida ngn xlupe my boyfey..cip faiz..hehe..bile die ckp yg aku pilih 2 cantik so aku on jela..amik jela baju 2..hope ok la time aku pkai nti..huhu..

memang hebat la kami..7 jam bejalan2..penat kaki..cida lagi kesian..da xlarat gile dh nk jalan..haha..sian la kat kawan2 ku nih..tanx kawan2..temankan aku carik baju..u r da best!!!! ;)

No comments: