Thursday, March 12, 2009

macam-macam



ehem2.da lame dh aku x luah ape2 kat lam blog kesayangan aku nih.agak busy la konon kn.HAHA.memang busy sebenarnya tapi aku cuba xmo pikir pasal ke'busy'an nih.now maghrib.idea nak menulis mencurah2 bagai air dicurah dari baldi ke dalam telaga.adeh.minggu ni sungguh penat buatku.dengan diskussion.berlakon(konon hot star).assignment.projek.sume benda2 nih menimpa-nimpa kepala aku yang agak kecik nih.sabar jela.tinggal lagi berape bulan aje aku nak susah2.HEHE.

skarang aku baru je lepas mereleaskan tension aku ngan tengok marathon movie.HEHE.tapi 2 movies jela.xlarat aku nak tengok banyak2.sat lagi ade latihan sketsa plak kat skul kol 2030pm.memang padat jadual aku bagai star yang baru aje nak hot kn.kalo da hot xde nye jadual padat sangat.macam terbalik plak teori aku.hmm.(*sigh)

haa.ni bukan aku nak promote la cuma aku nak gitau aje yang mamee tomyam amat sedap!dulu aku try asam laksa ngan kari aje.xtau pulak tomyam ni amat sedap.HEHE.
MAMEE ye.bukan MAGGIE (boikot).

aku still lagi keletihan.dah melancong ke KL time cuti ari 2.melancong?xley blah.HAHA.silap penggunaan.bukan melancong tapi aku meluangkan masa ngan cik abang aku.bajet nak gi minggu depan,tapi bajet lari.so kena datang awal jugak.tu pun dengan bantuan dari cik abang. (terima kasih sayang!hait!-penghargaan), tapi aku dapat luang satu hari aje.xpela,itu lagi bagus dari aku xjumpa langsung. ;)

ni cerita lain pulak.laptop kesayangan aku dah calar kat skrin.aku x taw macamane ley calar dengak 2 calaran yang amat panjang.S***!!

papepun,pastikan aku mampu gembirakan hidup aku bagai pelangi2 indah!wee!!~ ;)

No comments: