Friday, July 10, 2009

Prangin Mall

Ya.Ya. Hari ni kami (Saya, Wani, Ejon, Cida) pegi Prangin Mall. Coz?

1) Nak tengok movie (Obsessed). --> amat psiko citer ni. X rugi tengok kat wayang. Hehe.



2) Nak beli girl's stuff.

3) Makan-makan.


(Lekat kat pokok USM jap.Haha)

Amat penat. Yes! I really mean it babe! Naik bas Rapid. Jalan kaki with red pump shoe shoves on my feet. :)


(sempat lagi mesej2 ngan buah hati dalam bas Rapid. Hehe)

(Ejon,nape duk kat tempat orang kurang upaya?Hehe)


Mind set dah cakap, "Jangan bazirkan duit!". Tapi, tibe-tibe nampak baby blue pink Stefeno bag. Wah! Saya teruja lagi lantas membelinya. Hihi. Nothing to say. Juz my habit. Love to see lovey dovey stuffs. Hihi.

Masuk BG, tibe-tibe nampak lagi baby Tee yang amat cumil lote. Lantas saya beli jugek. Hihi. Padahal, abang baru pesan tadi. "Jangan membazir ye mama. Simpan duit tu.". Hihi. But, the lust of shopping is everything. Can't stop it. Need some advance motivation to overcome it. Hehe.


(Pokok kismes yang baru nak siap.Haha)

Then, today jugek, saya beli motivation book. Nak motivasi diri sikit. Tajuk die 'Don't Be Sad'-Setelah kesulitan pasti ada kemudahan by Dr. Aidh bin Abdullah Al-Qarni. Buku ni got best seller. See? Betapa berguna buku ni tuk saya dalami dan fahami. :)


Agak2 cam lapar, kami makan kat KFC and before balik, kami singgah Secret Recipe to find our fav cake. Yeah! Cheese cake! Amat sedap! Wani amik NY cheese cake dan saya amik Blueberry cheese cake as a dessert.

Saya amik lagi Grilled Chicken blackpepper sauce, ngan the newest drink flavor, choc banana drink. Memang sedap! Nyummy!


(Kami rindu Ina.Sob.Sob)

Around 8 kami pulang ke kampus. Ya Allah. Saya amat sakit kaki. *sigh* (kena kasik ikan jugak gigit kaki ni!)

Addition: Should be pegi KL ari ni, tapi coz of some lil prob need to postponed it next next Friday. Sabar ye sayang. Tak lame dah Jumaat depan. Hihi. :) Nanti mama bawakkan spray Nivea tu tuk abang. ;)

No comments: