Thursday, February 4, 2010

MYVI S.E

Seriusly, aku suke rembat kereta orang. Aku bukan penyangak. Mahupun penyeluk saku kereta. Aku tak sengaja menjadi perembat. Hoho.

Tengah syiok aku tido, mak aku panggil. Kakak angkat aku mintak antar dia kat somewhere, pasal dia ada meeting pagi tu. So, dengan tak mandinye, aku pon cepat2 capai apa yang boleh aku capai. Ok. Kompom la aku da remove eye shit. Tak senonoh betol noks! So, die amanahkan kereta dia kat aku. Jadi, sempat la aku berkoya sekejap pakai kereta myvi se dia nih. Haha. Dan, hasil perkoyaan aku.



Nah kau! Senyum balik kat aku. :D Jangan tertipu! Aku blom mandi. Jangan kau pikir aku wangi time nih.

p/s: jangan lupe mandi kalau nak pegi mane2! maaf. Rase cm nak tepek pic aku plak kat entri nih.

42 comments:

Aus MeLankoLik said...

aku taip komen gune jari kaki..
hahaha...
jari tgn tutup hidung tahan bau air liuq basik..
hahak..

ahahaha..
jadi sile rembat kereta itu sehinnga ahad ok....
boleh g blogger gathering..
hha

Era said...

tak mandi pun macam lawa lagi je? yeay!

Unknown said...

aus:: weyh..hebat giler ko taip gune jari kaki??ajar aku weyh..hehee..

gathering katne??

nemo:: lawa??xla nemo..isk3..

Aus MeLankoLik said...

the mines...
ahaha...
jap..
nanti aku buat pengumuman..
keke..

deus X machina said...

memang sungguh koya
tapi tetap lawa walau tak mandi
erk888

Shahrul Tanaka said...

patut la blog berbau..kah3

Aus MeLankoLik said...

ahaha..
kau datang taw !

Bloggers GatHering

Hazzy Ishak said...

elok je muka org tak mandi...

Encik Ariff said...

kalo xmndi msti byk pkai perfume kn?
haha.

Anonymous said...

ni mesti pki perfumes sebotol kan?

MizShuai said...

cantik! cun!

ejoncb said...

wah...cma..dh bleh bw kete kt jln ker??? hihihi...bleh la bw kami jln2 nnti eh...hehe..chaiyok!!!
err...ker just posing??/ lalalalal

abigemok said...

wah2... cantik bergaya rupanya belum mandi... hahaha
jgn mrh, gurau je..:D

besi said...

shima... tak mandi pun nampak comel la...apa rahsianya?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

memang nampak la garis2 baru bgn tdo...
hehehehe...

Unknown said...

aus:: oh,the mines??jauh wey..aku x gi kl lagi bulan nih..hehe..wat la kt tganu plak..:D

Unknown said...

deus::haha..mmg koya..aku ngaku tuh..:D

Unknown said...

shahrul:: wah!blog berbau??bau ape??bau wangi kn??haha..

Unknown said...

aus:: insyaallah..kalo xde aral melintang,kaki aku akan jejak kat mines..:D

Unknown said...

hazzy:: kaum pempuan same je hazzy..muke bangun tido paling neutral..:D

Unknown said...

encik ariff:: xde r..xpkai pon..lupe nk pkai..pasal kalut.isk2..

Unknown said...

kf:: aku syg kat perfume aku..so,nk amik kakak angkt aku je pon,xpela kalo xsembur..hehe..

Unknown said...

lady B:: cun kat tang mane cik lady..tak la..

Unknown said...

ejon:: sudah jon..hehee..ni bkn posing semata-mata..benar nih..ish3..nnti mari tganu,aku bwk mu jalan2..:D

Unknown said...

kyuubi:: xpe2..xmarah..suke..hehehe..:D

Unknown said...

besi:: emm..rahsie?xde rahsie pon..cume besi xpyh mandi je..haha..

Unknown said...

meniti senja:: hehehe..semalam tahan sembelit..;p

Unknown said...

comel la dia :)

Anonymous said...

wah...cayela..hihihi....aku nih ble nk bw g bandar xtaw kete..sape la yg brani nk bg aku bw kt luar..haha

zhoprenia said...

gigi gosok tak? haha ;)

abigemok said...

hahaha... bagusnya awak ni ya.. :D comel

Encik Psychopath said...

comel la dia :)

Cik Fasyareena said...

shima..jom ronggeng KT yg serba indah neh..haha..

smp jek weekend,terus tatau nk g mane da..mydin,giant jek la..cian molek kang..haha~

NSFM said...

e eeeee..... x semenggahnye x mandi.. ni kompom la bgun lewat kan? kn? hehehe.. :D

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahahaha...
sembelit leh tahan ke???
hehehehe...

Unknown said...

cik epal:: makasih..kembang dh ni..;p

Unknown said...

anonymous:: xde org berani bagi keta?msti kamu xde lesen,,hehe.

Unknown said...

eton:: gosok2..hehe..yg 2 pasti..

kyuubi:: hehe..sy mmg bgus..:D

psycopath:: jgn la puji lebey2.tak elok tu.hehe..

Unknown said...

fasya:: ronggeng meronggeng..lame tak buat aktiviti tu..hehe..kt cni xde tmpt sgt nkjalan2..alih2 tmpat same je..;p

Unknown said...

sasarabella:; xsempat nk mandi.orgnye dah smpai,kite baru kalut nk gosok gigi.hahaa..

Unknown said...

meniti senja:: eh..asal tak ley tahan lak..ley je..nnti try..hehe..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tak nak aku try...
aku tak nak try n tak nak sembelit...
cisss...
hehehehe...