Wednesday, October 14, 2009

KOKOR.

Oh! Mlm ni suda nk masuk 15hb? Alhamdulillah. Suda mau genap 1 taun 5 bln kami bersame. Cecece~ He's complete me. Dulu,time kenal2,rokok asik di tgan. Tak ley nk lepas. Tpi,yg aku respek,die xkan smoking dpan aku. Kalo kuar ngn die 3 ari, 3 ari la xsmoke (curi2 smoke lam toilet ade kot. Hehe).

But, hari totally buat aku rse hepi gile cam nk lompat2. Nape? Bf aku da slow2 nk stop smoking. Wah! Adakah aku bermimpi??? Beliau gitau da 3 hari x beli rokok yg sekotak. Juz beli yg batang. Aku dgn perasaan excitednye ckp tahniah kt baby kesayangan aku nih. Finally, TIDAK KEPADA MEROKOK! Even x totally stop, but aku bangga dgan die. Laki ni, mmg susah nk stop smoking. Sbb tu, aku bangga ngn dia. I love you lebey la sayang! :)

Nape aku xgalakkan merokok??
  • Ley dapat byak penyakit.Tgok la kt kotak rokok tuh.Mcm2 paten penyakit.
  • Membazir.Korg kira la.Seminggu da abis 50 hengget tuk rokok.Sebulan?setaun?seabad?
  • Kotorkn tapak kasut.Pas isap rokok,trus tenyeh2 ngn tapak kasut.Haih.
  • menarik minat fire drill tuk bunyi dgn gemersiknye.Menyampah btol!
  • Aku xley bau asap rokok.Kompom cm nk muntah.Abg pon phm ngn pangai aku yg nih.Hehe.
Sekian. Makasih ol! ;)

:: Test PERL yg amat ssh! OMG! Aku ketandusan idea nk kuarkan output td. ::

8 comments:

misz benida said...

so swittt...
aku dh tua thun kapel,masih die xnk brenti smooking..
mls nk gduh bnda sama..
i'm tired.

Unknown said...

hmm..xpe2..bg die mase..t mesti die ade terpikir gk..ak pn ade gtaw die b4 ni..die ckp pas kawen nk stop,but den die yg wat kputusan nk stop..ak gmbira sgt..:) juz wait ye..dunt wori..;)

imHepPie said...

chaiyok2 lgi..haha

misz benida said...

same la aku pon..
duk ckp je pas kawen nk stop..
tpi aku rse mcm xmmpu je..
haha..
bia la die..
mls nk lyan.

Anonymous said...

tengoklah abang sape ! hahaha

Unknown said...

benida:: hehe..saje je 2..nk wt seprise kt ko kn..hehe..;p

mimi:: iye~ abg mimi. hehe..:)

misz benida said...

xde mknanye sprise..
aku knl la die tu..
haha..
jiwa kacau.

Unknown said...

hmm..jiwa kacau..
hati die x kacau kot.
hihi..:)