Friday, May 14, 2010

KURSUS INDUKSI EIO

Perasan tak aku dah hilangkan diri selama 1 minggu? hehe. Aku menjalankan tanggungjawab aku sebagai kakitangan kerajaan. Macam biasa. Kursus Induksi EIO. Ramai duk tanya, EIO tu menatang minyak ape kan. Ok. Aku jawab, dan stop tanya aku ape tu EIO. EIO stands for Executive Information Officer. Bereh lake boh?

So, lets pictures story the whole days aku kat sana. Geng-geng kacip aku kat sana, Nor, Yana, Achik, Sya, Kak Ira. Ok orait? Yang lain, ada yang baik and ada ura-ura nak bermusuh dengan aku and the geng tu. Hoho. Tapi, nvm la. Tak semua orang sukakan kita kan? Lantak la.


Tag nama kami. Kena pakai dari pagi sampai malam. Rimas lemas. Namun, aku suka. Hoho.

Bersama nor. Member aku dari praktikal dulu. Alih-alih dapat kerja sama. Jodoh jodoh. Hehe.

Malam BBQ. Yang aku peluk tuh, Yana puyet. Haha. Yana memang suka cakap. Time tido je dia senyap. Bagus betol. Memang tak lenguh langsung mulut dia. Hehe. Yang peluk nor tu, Sya. Cute. Pon banyak cakap. Haha. Tapi, sangat best buat Sya, pasal hari-hari boleh jumpa buah hati. Buah hati kerja kat tempat aku kursus ni je. Ngeh2. :)




Yang duk tengah tu, Achik. Dah kawin and now tengah pregnant. 4 months. Suka tanya dia macam-macam pasal kawin ni. Gatal gila nak mampos. Haha.


Yang duk posing kat depan tu Kak Ira. Comel aje tuan dia. Sangat sensitif. Pasal? Time nak balik tu, Kak Ira kuarkan air-air mata (banyak tol air). Sedih sangat. Yela. Even kenal baru seminggu, tapi rasa macam dah rapat sangat dah. Takpe, nanti dah plan nak pegi Kuantan same-same! Yehaa! :)



Tamat sudah! Nantikan pictures lain. Pasal, picture banyak kat kamera orang. Kena sedut-sedut dulu. Ngeh2.
Nak gi masak kepala ikan jap. Ow! Konon je yep! Hihi. Selamat hari Jumaat! Esok nak dating ngan cik abang! YUHUUU!! :)

19 comments:

Mr feckry said...

lu ni cikgu ke eio ha?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kak ira posing maut giler...
=.=

zulkbo said...

salam..
rindulah lama
tak keluar entri
he he he..

cik helena said...

weee sebab tu jugak cikhel tak updaet,..kursus..hehe

Hafiz Yusof said...

selamat berdating..

hotdog nk sikit

Sharinginfoz said...

mesti seronok kan kursus induksi ni.....

Apa Anda Rasa Bila Tulis Blog?

Unknown said...

meniti senja: kak ira duk depan pasal xde space dh kat atas,,,

Unknown said...

mr feckry: la..eio..kan da ckp ari tu..isk3..

Unknown said...

zulkbo: salam..hehehe..xpela sekali sekala hilang ok gk..:P

Unknown said...

helena: la..cik hel pon pegi kusus ke..same la kite,.hehehe..

Unknown said...

embun: hehehe..tq..gumbire sangat nih!ngeh2..:P

Unknown said...

sharinginfo: ha ah..sgt bez!:)

misz benida said...

oooo,ptt la senyap.
awk tau x,tindakan aek ni merindukan diri sy pda awk??beci weh gni..huhu

Frodo Baggins said...

posing maut dowh baju pink. hahahhaha



>>___<<

Unknown said...

benida: i dah agak u rindukan i punyeee...hehehe..
wey..mu ade mane tu? dp balik ke klate?

Unknown said...

frodo: nape gelak plak?ish2...nk wat cmne..space x ckupla..ish2..

Nadiene said...

wah akak2 diatas, cun3 lo,m hohoh..

mmm, btw, slamat berkerja...

Era said...

seronok ye dah kije..hehe~

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

so space depan semua die punye la...
hehehe...
=.=