Friday, June 18, 2010

MAKAN BOLA, TIDUR BOLA, KEKOH BOLA

Orait. Sekarang musim bola. Dan kat umah aku ni, macam kedai mamak dah. Semua duk tengok bola 24/7. Nak tengok channel lain pon tak boleh. Sedih betol. Yang aku paham pasal bola, sumbat gol aje. Ngeh3.

Nak sokong team mane pon aku tak tau. Pasal tak kenal sangat sape players dieorang. Sian kat aku kan. Outdated betol.

Abang adik ayah aku duk menjerit-jerit, aku tumpang tengok je dieorang menjerit. Nak jerit sama takut terlebih sudah plak kan. Hoho. Nasib baik ada tv buruk satu lagi. Boleh la nak tengok citer lain. Takdela aku terkontang kanting kat umah tanpa pedoman hidup. Haha.

Btw, aku sudah ok. Hati makin tenang. Mungkin aku dah maafkan semua orang. Mak aku cakap, kita kena maafkan semua orang. Baru hati tenang dan gembira. Ok. Aku dalam keadaan itu sekarang. Hihi. Aku mahu berubah. Serius. Insyaallah. Perlukan sokongan insan tersayang, family dan my lovely cik faiz. :)

6 comments:

liyanaziz said...

hahaha.. yana tengok bola je, part nak sokong pulak, agak2 yana nampak ciri2 kemenangan ada, yg tu la yana sokong.. hahahahah..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

berubah ke arah lebih baek kan...
;)

Unknown said...

yana:hehehe..pempuan sume cmtu kan..hehee..nk sokong yg mne tak tau..alih2 amik team yg agak2 nk menang..hahaha..

Unknown said...

meniti senja: ehehhe..ye2..berubah ke arah kebaikan..;)

Mr feckry said...

minta maaf pada semua, dan maafkan semua orang. itu sunnah nabi s.a.w

Nadd said...

haha..
i like tang kekoh bola tu....