Thursday, August 12, 2010

E-series gift and Buffered Earnings!

Kekadang, otak berpikir lebeh dari kemampuan. Tak kesah la kemampuan dari segi bentuk rupa apa pon. Yang penting, ukur baju di badan sendiri. Tak payah la nak jadi tailor pulak nak tolong ukur baju kat badan orang laen. Paham? Tak? Ok, abaikan. Selingan di kala pagi sahaja.

Lucky me, i've got new multifunction henpon e-series from my lovely cik isketambola. :) Tq my dear for your hantaran gift and am really happy melompat-lompat like monyet yang dapat pisang. Hari-hari macam mau cium itu henpon. Tapi, jangan terover cium plak, batal pose. Tak ada kaitan ok. Hehe. Henpon sony pink kesayangan tetap aku simpan. Lots of memories inside. *drooling eyes*

Ok, you know what guys, lucky me again, alhamdulillah buffered earnings aku dah naek jadik 5 campaigns! :) Duet raya neh. Kekeke. Terkinja-kinja aku melompat. Tipu. Aku hanya duduk di kerusi dan menaip. (T____T)

17 comments:

zulkbo said...

salam..
tahniah

Mr feckry said...

gua tak paham pasal buffer earning...share skit

Unknown said...

zulkbo: salam..tq..:)

feckry: yg aku paham la kn..buffered earning ni tak payah tggu org klik..just bukak page ko pon da dpt..mcm tu la yg aku pahamnye..

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

pos la sikit gambar hp tu hehe

bestnye..ada 5!! byk tu :D

Warning! Jangan Baca kalau lemah semangat!

Solehah said...

wahh..cik shima tgh happy2..tumpang happy jgk..

Moumo said...

aku lg xphm.
hahaha,
dpt byk ke cma?
hikhik (nk gop thu)

Unknown said...

rina: hehee..ok..nnti akan dipos..insyallah..:)

Unknown said...

sis solehah: cma pon hepi bile sis hepi..:) bile nk ade baby ni..nk tgok..:D

Unknown said...

mcla: weyh..mne ley oyak..rahsie kerajaan tus..ehhehe..bhye2..:P

bspotgurl said...

ohh, bestnyeee
dapat duit raya awal :)

Unknown said...

bspotgirl: duet raye yg x cash out lgi..hehee..

Nadd said...

suke tang strikethrough tu...
faiz bg hint tu shima...
xD

naseb bek nak kiss hp, kalo nk kiss org yg bg tu, naye jek.. whoopsie!
:D

Unknown said...

nad: heehhe..hint tuk pe nad (pura-pura tak tau)..ahhaa..:P

kalo kis tuan die, batal la pose nad..hehe..

cik helena said...

aah lah puasa nih banyak dpt rezeki kan..

Atia Adina said...

hmmm...nak komen tapi x leh..error plak...x tahu la komen ni masuk ke x...

Salam Ramadan

Unknown said...

cik helena: ha ah la sis..moga diberkati sampai bile2..amin..:)

Unknown said...

atia: oo..yeke atia..emm..tpi ni atia nye komen ley aje masuk..:) papepn thanx ziarah blog sy..

salam ramadhan..:)