Wednesday, November 3, 2010

over busy

Currently sangat busy dengan kehidupan. Pagi kerja, petang joging, malam makan. Ops! Hahaha... Macam mana nak diet ntah. Malam pon makan. Petang tu pulun gi joging, malam kaw kaw makan. Hahaha. Takpela.. Tak banyak pon. Cukup tuk perut kesayangan aku yang memerlukan kasih sayang dari makanan. Hehehe..

Then, online shoppim lagi. aku dah menahan namun aku tak terdaya. Dan dan.. aku tak gitau my bf. takot die marah. hehehe.. hope die tak bace entri nih. hehehe.. sangat cantik itu baju dan membuatkan mataku berpinar pinar seketika. kehkeh.. what a lovey dovey outfit.hehehe..

ampunkan saya cik bf.. saya tak mampu nak bagitau awak. sebab saya tau, awak akan membebel bukan setakat seguni tapi berguni-guni dan saya terpaksa mendengar bebelan anda yang sangat lantang dan menyeramkan.hehehe..;) next month no more shoppim. i promise to you my dear (insyaallah). :D

6 comments:

Moumo said...

aku dk gile cri bju online gop ne
nk bli maxi dress
lawo2 gile
tp nk try g tgk kt uptown dlu..
hehehe

Unknown said...

mu tggi xpe ah nok paka maxi dress..kalu aku paka ley sapu lata..hahaha..:P molek gop tu...ngejah ke aku sela..mesti muroh..sedak ah duk dinum.isk3

whiteapple said...

cima stat jog dh? hehe...
ak pn sjak dh stat beli on9 ni alamak ai..rsa nk beli g je..huhu..ish3..
nsib yg beli ari 2 paan pn suke..klu x jgn hrp dia nk tlg bank in duit..haha..

misz benida said...

haa...aku nok kabo ko gewam mu..hahahaha...
-aku tgu hbis sem,pah bkal bermula lah oerniagaan on9 ni..hahaha..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

insyaAllah tue yg xtahan tue...
hehehe...

Mr feckry said...

jap, bab jogging tu gua rasa sesuatu yang baru