Sunday, July 15, 2012

Sayonara Pojie ~

Assalamualaikum

Akhirnya, for the first time, aku dapat jugak merasa kerja 12 jam hari ni. Best jugak, sebab boleh bekerja dalam suasana tenang, aman damai dan users US pun semua baik-baik aja dongggg.. Belum terkena lagi user US yang annoying seperti yang diwarwarkan. Heh.

Cuma, tadi ada user Papua new guinea tu, dia tanya aku, "how are you today?" (konon mesra le teww)
Then, aku jawab la kan "I'm good, thanks, how about you?"
Dia jawab, "me too!" Then dia gelak-gelak mesra gitewww kannn..

Tiba-tiba, terkejut mak jemah bila dia cakap, "You listen." Muahaha.. Apa kejadah kau cakap macam tu, dah memang kerja aku kena listen kau punya problem awang hitam oiiii ~  Haih.

Dah la rasa macam mamai je answer calls hari ni. Semalam balik farewall party Pojie pun dah pukul 1am. He's leaving us. :( Nak kena paksa diri tidur pasal nak kena bangun pukul 7am. And luckily, i can make it ! Muahaha.. Bravo shima, bravo !

 Poji with his last huddle in Exxon. Agak-agak kat Hp ada tak huddle macam ni? Heee..
 

Poji pretend to smile. Tak payah nak pretend sangat poji.. Air mata dah menitik dah. Tak tahan dengar ayat-ayat meruntun jiwa dari Fad. Heee.. Sometimes, it's better to show your real emotion dude. :)

Ralatnya ialah, aku lupa nak snap picture kat HR Steak House Kg Baru. Damn it. Wuwuwuuu.. Nanti la, tunggu tuan badan upload kat fb, nanti aku update lagi. Hee.. Suke kan nak update picture-picture ni. Hoho.. Kate wanita, harusss leee..

To poji, thanks banyak-banyak untuk tunjuk ajarku sifu time I awal-awal masuk Helpdesk dulu. I la pulak kan. Hah, lantak la. Hee.. Time tu, nak login phone pun tak reti. Maklum la, time Access Admin dulu takde kena login phone. Muahaha.. And million thanks for your advices. Really appreciated! :)

Hope, dapat jumpa u lagi next time. Maybe time tu lawat baby u pulak. Hee.. Amin ~ :)

No comments: