Monday, February 4, 2013

Wedding lagi ohhooii~

Paaakkkk...Pakkk.. Keppuuukkk... Keeepuuukkk... Kompang dipalu..pengantin malu... haih, malu sangat kan. Haha. Bunyi kompang tu tandanya semalam aku makan nasik orang kawen. Wedding kawan exxon. Ohhooii sedap sangat nasiknye!

Congrats Sarina and husband. You sangat gohjes tadi! Dengan dress yang full of beads yang sangat cantik! Makeup yang mantop! Sangat buat aku rasa nak kawen cepat pasal nak pakai cantik jugak. Hee! *perasaan teruja maka exclamation mark kasik besar sikit*



Sesat jugak nak pergi Dewan Merak ni. Nasib baik follow Yana, takde la aku sesat sorang. Jadila sesat 2 orang. Kifkif! Aku memang sangat fail jalan jalan dekat KL ni. Yang aku tau jalan nak pergi KLCC, Capsquare, Wangsa Walk. Tu je jemahhh ui. Sedih. Bile ntah nak terer jalan kat sini.


I guess semua orang tau ape kebende ni kan. Guestbook. Memang jadi trend kalau dekat kenduri ada benda alah ni. Boleh wish semua kan. Kalau tulisan cakar ayam macam aku kat atas tu, tak tau la pengantin paham ke tak. Eh bukan cakar ayam tapi cakar harimau. Auummm~

Cuma sekarang, ada camera polaroid tu. Picture siap dalam 3minit. Tak payah susah-susah nak pergi kedai Kyoto cuci gambar. Buang masa, buang tenaga, buang peluh. Heh. Kipas-kipas je paper tu, then menjelma semua muka muka. Comel. At least ada bukti kukuh kau datang kenduri. Sebagai contoh;

"Semahh! Sampai hati kau tak datang majlis kenduri aku last weekkk....aku tak nampak pun kau.."

"Eh jemahhh.. Aku datang hokayyy.. sebagai bukti, cuba tengok dalam guestbook ada tak picture aku.."

Boleh buat bahan bukti. Ala-ala nak siasat kes ape je kan. ngeh ngeh..




Satu lagi yang menarik, ada patung ni haa.. Patung ni bukan dari batu ke, besi ke ape. Macam lebih kurang paper keras tu kot. Ala-ala yang dekat panggung wayang tu. Menarik-menarik. Tapi aku rasa macam terlebih tinggi pulak hari ni. Kifkif..

I wanna be next to get married ye! Ramai orang yang ter'over' react pulak pasal backdrop yang aku pegang  tu. Kifkifkif..

No comments: