Wednesday, October 26, 2016

Netball player ke laut

Last Saturday company ada buat lebih kurang macam Sport Carnival gitcheww.. Tapi yang ni bukan big event lagi. Yang big event bulan November ni.

So aku dengan gatalnya agree la nak main netball. Pergi training dekat Tasik Titiwangsa kat open court. Best jugak hari first training tu. Dah lame peluh jantan tak keluar. Memang rasa macam susut 2kg terus. Over nau kan. Tapi macam tu la yang aku rase. HAHA.

Ok berbalik pada training netball tu, balik je umah terbongkang tak boleh nak gerak. Macam kaki kejung habis! Laki aku gelak je tengok bini die macam tu (tak pernah tengok letewwwww). kehkeh..

So aku letak ubat yang relief muscle tu. Ok la sikit. Then the next day pergi lagi. Kali ni die punya training nak kena gerak ala ala ketam gitu. HAHA. Hoiii sakit lutut. First time aku rase macam lutut nak tercabut.

Confirm tak boleh nak proceed dah. Stop main and rehat. T__T (dalam hati nak jadi reserved je). Tapi apakan daya, dieorang nak sape yang jadi reserved tu kena main jugak. So memang takla. Nak lompat pun sakit. Apatah lagi nak lari laju laju kejar bola. Aku giveup. Dannnn i is sad :(


Yang ni jela aku mampu buat. Datang support Yellow team. Tapiiii.. Tak sampai 2 jam pun. Danish meragam mengamuk nak balik (mengantuk). Aku pasrah. Baru je mama die acah-acah nak jadi supporters. 

1 comment:

Mizz ErMa said...

best kan boleh bersukan bila dh lama x bersukan..hihi