Monday, August 7, 2017

Hot waxing area lips

Perempuan mane la boleh berpisah dengan benda-benda berkaitan kecantikan ni. Walau aku takde cantik sangat tapi jiwa nak cantik tu ada. Haha.

So dengan berbekalkan hati berkobar-kobar nak cantik, maka aku pergi la sign up pakej untuk oxygen facial kat Dermalogica.

So far baru 2 session kat sana. Belum nampak la beza yang ketara, tapi dapat rasa la skin rasa soft je time pegang. So pakej yang aku ambik ni untuk 9 session + eye treatment. Hopefully after 9 session tu nampak la beza kat skin ni kan.

Cuma now aku nak story pasal waxing kat part tepi lips ni. Ya Allah, tak sangka memang sakit hoi! Aku ingat sakit-sakit manja je. Sekali dia punya sakit tu sampai 3 hari tak hilang.

Dia guna hot wax. Menangis jugak pasal that Indian girl (which is aku rasa dia tak pandai sangat) dah terwax aku punye cheeks skin. T__T

Habis merah, sakit, pedih and skin aku start menggelupas kat mouth area. Nak menyesal tak boleh dah pasal aku yang gatal nak buat kan. Redho jela tengok skin macam tu. Pastu berendam air mata.

And aku dah inform beauty consultant tu pasal ni. Hari ni dia mintak aku pergi balik sebab nak buat treatment kat area yang problem tu. Hopefully semua ok la lepas ni.

Tak mau dah buat waxing!!!! :(

Nanti aku update balik progress after buat treatment. Sis sedih. T__T (padan muka)

No comments: