Wednesday, November 22, 2017

Recalled something sweet

Pagi tadi hujan renyai-renyai. Sejuk. Aku kuatkan volume radio Kool FM. Memang sekarang ni this is the most favourite radio thus far yang aku dengar. Lagu campur-campur. Takde la asyik ulang lagu same je. Boring kot kan.

Tambah lagi dengan jammed yang aku sendiri tak tau kenapa, kenapa dan kenapa. Untung sape yang kerja kat kampung. Takde nak hadap jammed macam ni. Pergi and balik kerja tenang je. Somehow ada terfikir nak kerja kat kampung tapi bila fikir 1000km kedepan, ok simpan balik perasaan tu and hadap je dulu jammed ni. Haha.

Dulu time kerja kat Terengganu rileks je pergi kerja tak risau pasal jammed. Cuma risau pasal environment kat school je. Sebab? Time tu semua kerja aku kena buat. Start dari tolong cikgu buat presentation slide sampai laaaaaa baiki CPU. Which is not in my job scope during that time. Tapi aku ni sejenis yang suka tolong (bukan nak riak) dan suka tengok orang happy. Walaupun diri sendiri tak berapa nak happy. Lol.

Tapi Alhamdulillah pengetua dan cikgu-cikgu semua baik. Time last day tu bapak banyak hadiah aku dapat. Rasa macam di appreciate sangat. :) Eh, tetibe ter'recall' pulak kisah lama. 

Ni mesti kes sejuk kat ofis. Macam tak related pun kan. Emmm.... Ok bai.

No comments: