Saturday, April 25, 2009

Kelantan VS Selangor

Wah.Udah lame x update citer kat sini.Actually,nothing weird things happen lately.Hehe.So,tak dop citer la.Tapi ni aku nak cakap pasal bola (walau aku x minat).Malam ni Kelantan VS Selangor.Pergh!Hehe.Saingan2.Mana satu pilihan hati kalbu.Hehe.Aku semestinye sokong Kelantan.Kenapa?Adakah sebab Cip Milo Beng?Tidak.Tidak.Adakah sebab Kelantan seangkatan dengan Terengganu (negeri pantai timur)?Tidak.Tidak.Hehe.Jawapannya.Sebab warna merah putih memang menjadi kegemaran aku sejak dulu (selain pink la).Hehe.Tapi,ngan Cip Milo Beng,aku cakap sokong Selangor.Hehe.Saje je nak bagi die semangat sikit.Tapi jauh di sudut hati aku sokong Kelantan la.Hehe. ;)

Hidup Kelantan!Tapi macamane kalau nanti Kelantan VS Terengganu (kalo ade la)?Aku nak pilih merah putih atau hitam putih?Hm.Memang payah.Letih nak pikir.Tunggu betul-betul ada match ni baru aku pikir.Yeah.Hehe.


[Semangat yang perlu kita tanam.Hehe]

Hidup Kelantan!Hidup Terengganu! ;)


[semangat buat kerja pun kena tanam.Hehe]

No comments: