Friday, August 14, 2009

KONVO LAGI



Tengok? Nampak x? Saya rasa, dalam ni kandungan oksigen x cukup, karbon dioksida banyak sgt kuar. Isk2. Macam semut merah aje. Bukan semut itam.
Gerun kalo tersembam atas stage nih. (*sigh)



Kami meraikan ke'grad'an Ina. Hihi. Wuwuwu. Lambatnye nak abis sem ni. Mau konvo. Mau parent datang. Mau sayang saya datang jugek. Tak sabar tunggu next year! Wee~

Ejon nampak santun di situ. Hihi. Beliau teman buah hati die dalam dewan konvo. Isk2.
Amat jeles. Sayang saya konvo nanti, saya nak datang jugek. Hihi. ;)



Oh! Ini bukan gaya lesbian. Ini penghormatan saya pada Ina (macam bez je pakai benda alah ni).
Cuma anda perlu pinkan sikit topi ajaib ni kat tudung/selendang (jgn sekali-kali pada kulit kepala) pasal, topi ajaib ni asik nak jatuh aje. Haih.

Visit: Cookie-Bits.Net

Fuh!Fuh!
Ari ni dapat lesen L keta. L aje. Tapi nak kecoh jugak. Nape? Ikot ske saya la. Hihi.


WANTED PERSON!

No comments: