Thursday, November 26, 2009

AIDILADHA 2009.

Nampaknye hujan da stop 2 ari ni. Baju2 aku sume pn da abis kering kontang. Bgus2. Aku suke! Hmm. Nk reban pe ye taun neh? Lembu? Kerbau? Kambing? Ayam? Ah! Biarkn je. Esok ley tgok lembu kna kerjakan ngn org kmpung. Hihi. Oh. Lupe nk ucap.

SELAMAT HARI RAYA HAJJAH HAJI!

Ptg2 cam gini la buat aku mengah. Bosan beb. Ngadap tibi 25hrs - 10hrs (tido). Adeh. Tgan aku ni cam shaking gitu. Aku taw maksud die pe. Tidak!!! Mksudnye aku ketandusan wang ringgit! Omg! Aku kena cpat2 dapatkn keje. Kalo tak maunye aku jdi sewel sebentar.

Lupe nk ckp. Ppl yg jenis anti-aku kt luar sane tu, mind ur own business la ok? Aku ni jenis baik hati sbenarnye. Pemaaf org ckp (perasan). So, don't force me to be a dif person. So, watch out girl! Tak puas ati? Meh ckp dpan2 aku tros, ade bran? Time aku stim akibat xde keje ni, ko jgn duk tmbah berat ko plak lam kple aku neh. Kesialan tol la.

P/s: harap maaf. Konten agak kasar akibat ketegangan yg terlampau dlm diri. Mintak ampun ye rakan2. Oh. Tak sabar mau jumpe Cip Iz kesayangan. :)

4 comments:

misz benida said...

hri ni aku ngerbe..hehe
rse lucu plop msa jual beli lembu..hehe..
mokcik2 tgok je..
hrap2 niat aku diterimaNya la..
aminnn..
meh ryo umh aku.

Unknown said...

eh?jap.mu ngerbe?
bkpe baru beli lembu?hehe..
suh aku gi raye, tpi dop v alamat umoh..haiya..hehe..

misz benida said...

msa nk gerbe..kno jual bli dulu nga tuan lmbu..pah bru niat gerbe...ooo..alamat??kuala krai..haha

Unknown said...

ceh..kole krai je alamat hop v ke aku?haha..
kurang lngkap org kate..;p