Wednesday, November 4, 2009

OH?

Tibe2 rase cam nk jerit~ Arghhhhhh~ Ok. Dah. Lega.
Now dgr lgu kesayangan Labels or love by fergie. Hoho. Kembali bersemangat!

Oh Baby by cinta Laura berkumandang lam bilik. Oh! Msg rupenye.

Dri member lameku si ____ . Gosip. Gosip. Haha.~

"Yuhu..salam cek. wat mende cek! aku ada berita, td ptg aku kuor. xsilap aku, aku cm napok kelibat _____ (dirahsiakan atas sebab-sebab keselamatan) td. yer free hair op? "
* tolong bace dgn gaye mak cik gayah gi bergosip umah mak cik jejah *

"Wsalam. Aik? Bkn ke die paka dh tudung? Bkpe ye free hair balik? Mu napok ye nge sape?"
*Mmg pekat ye loghat ganu aku time msj ngn member2 se negeri nih*

"Haha. aku xsure ah. td sbb aku drive. tpi aku sedak die doh. sbb aku ingt lg senyum die. ngn bdk laki kuruh2. kat ampang point."
*uh. uh. siyes. aku lupe. cmne senyuman die? nnti aku recall balik*

"Semak dop laki 2? Ari 2, aku dgor2 die nk kawen pas raye aji taun lepas. Tp, dop au r 2 gane. Ye kabor dulu, laki 2 uboh die jdi baik. Plik2."
* stail minah kepoh dpt cite hot nih.*

"Bdk laki tu kuruh. Xnapok ngat kesematan dia tuh. Kawin dh kot tu. Huhu"
*xsume yg kurus tu x semak ok. Bela. Bela.*
.
.
.
.
.

Pe la aku nih. Lantaklah die nk jadi cmane pon. Kalo aku kna kencing ngn die pon, bkn aku dpt dosa. Hoho. Tpi ngumpat pon dosa. Astaghfirullahalazim~
Tpi, aku pon x perfectionist gk. Ade je kekurangan. But try to be perfect! OK! :)

Moral of da story, jgn la beriya-iya sgt ckp da berubah if hati x btol2 nk berubah. Just be urself. Kan senang. An? An? Pikir. Pikir. Selamat beramal kwn2.

p/s: cek tu name timangan zaman skola. Hoho.

4 comments:

misz benida said...

ooooohhhh..
gosip dop ajok aku deh..
gni r saim..
hehehe..

cm mnarik je gsip korang weh..
buat aku bmnat even aku xknl org tu..
hihi

Unknown said...

hihi..
klo nk join ko kna bg no fon kt ak..
haha...

mmg mnrik wey~
dlu ckp len skank bikin len..
hihi..

misz benida said...

aku de knal sorang bdak ni.
exschoolmate..dlu aku pkai tudung sempang je..mau die komen cre aku pkai tdung..
skli,huh ambik ko,frehair..mmg cultureshock ar.
haha

Unknown said...

haha..yeke? skank kirenye die bkn takat slempang je,buang trus ey..haha..