Wednesday, December 2, 2009

JOB.

Ok. Ni kisah kerjaya plak.
Dlm dkat sebulan ni, alhamdulillah ade la yg panggil intebiu tuk position web programmer, web designer, IT consultant, project excutive, it executive. But, overall area KL and selangor. But, the part i hate most ialah bile tmpat yg nk gi inteview ni sume cam jauh even dlm KL jgek. Aiyak! So, stelah aku deny dgn baik hati semua position tu, tggal la project executive yg aku nak pegi intebiu next week. Yg paling dkat u. Shah alam. Haha. So, my sayang akan membawa daku ke company ni. Wish me luck tuk intebiu ni. Takut sebenarnye, pasal da lame sgt x kena intebiu ngn orang ni. Last intebiu time nk mintak TESL dlu after f5. Haha. Pastu xde dh. Hoho. Tu yg nebes semacam aje. Risau jugek aku, tersilap melatah ke, mampus. Tros direject. Huhu.

"Ya Allah.. Berilah semangat dan keyakinan dalam diri hamba-Mu ini.. Amin.."

8 comments:

misz benida said...

rezeki mncurah2...
congrate again lalink.

misz benida said...

congrate2...
bru nk ajok jdi rkan kongsi aku..cisss..hahaa

shah alam??
nti aku nek dating kt c2,aku gtau ye...haha

yuyueyuliana said...

insyaAllah, everytin will b okeyh sis.. :))
gdluck!

Nadd said...

good luck shima..
dah start job hunting eh,
byk btol offer dapat ;)
i din know u applied for TESL before..
what happened?
BPG or U?
;)

Anonymous said...

HAHA lwk la kak cma ni .
good luck ! muga dterima & xdireject mcm tu eh ? hak3

Unknown said...

benida:: wahwah..ade agenda nmpk kt sa neh..haha..senget la mu neh..;p

yuyu:: tq dear yuyu..:)

nad:: yep nad..ade mtak dlu afta f5..haha..BPG punye..try je mntak dulu,den die pgil exam ngn intebiu..;)

mimi:: haha..amin2..mimi doa ke kak cma neh..klo dpt keje sdap,ley beli adioh bufday hop mhal cket..hihi..

Nadd said...

oic..
rezeki jadi engineer kot..
good luck shima,
May my luck bring you good news ;)

Solehah said...

tahniah..good luck k..