Thursday, December 24, 2009

SIOT!

Alow beb! Lame tuh x jumpe. Rindu sama blog aku nih. Agak bersawang kot, pasal dolu2 duk update hari2. Skank, agak malas nk bukak tenet. Setan mane ntah masuk umah aku malam nih. Curik hp ngn keys jiran aku. Act,mlm ni umah aku agak happening pasal ade adegan masak memasak. My mom amik tendar tuk buat makanan kat event pe ntah sok. So, berduyun2 la jiran aku duk tolong. Tetibe, hp ngn keys plak ilang! Siot tol la sape yg buat nih! Keys tu plak rilek aje setan tu amik. Cam tak bersalah je. Bangsat! Haih. Sian kat jiran aku tuh. Abis die kena maki2 ngan husband die. Simpati. Kalo la aku dapat setan tuh, kompom aku bagi buah silat paling sakit kat die! Stail2 dop besaloh. Gane ngat op? Ops! Tersyasul ckp ganu. Beng maroh.

Ok. Result sume da kuar. Alhamdullillah. Sume ok dan ok ok aje. Hihi. Bersyukur ke hadrat Illahi. Finally, tamat sudah zaman aku perah otak ngan bersengkang mate siapkan fyp yang agak rakus di situ. But, honestly, really miss campus time. Nanti aku gtau ape yg aku rindu tu eyh! :D



No comments: