Friday, February 5, 2010

AJUMMA CMA.

Hari ini, aku kurang beremosi. Aku mau bangkit! Aku mau jadi perempuan yang hebat macam Onim dalam citer Here Comes Ajumma. Ngeh3.

Aku ketagih beb tengok citer ni. Kau layan la kat KWSB tu. Pukul 3 agak nak petang. Memang aku menangis woo tengok citer ni. Macam tengok hindustan plak. Bingung aku.
Before cite ni, kau layan la dulu konsert AF yang agak semput kalo kau tengok. Suare konon la macam sedap. Aku bukan nak kutuk la. Cuma unfair untuk manusia yang bersuare katak merdu macam aku ni.


p/s: nak join AF9 tahun depan. Undi 30 tros kat aku ye.

25 comments:

cik.pija said...

erk.saya x minat AF.
ahahaha.

dulu2 tengok la.
sampai 10 minit b4 da nk konsert da terpacak depan tv.
hahaha

tp kalo cma masok,gtau ek.
nk terpacak lagi skali.

ahmad endo said...

memang kolah menang kalo undi 30 tu...hahaha

deus X machina said...

artis realiti wannabe
erk888

Shahrul Tanaka said...

booo~
undi keluar boleh la =P

nabilah_2908 said...

best ke cite tu..?

AMOI KUSUT said...

u p0wn suke tgk ajumma enk??
i xsgt ah..
tp mak i mmg fans ajumma..
hehehe..

i suke tgk citew yg lps ctew ajumma..
ctew tue lg besh!!
u tgk x?

zhoprenia said...

join la af8..sekarang pun duk audition kan.hehe

RABUN said...

apa maksud ajumma tu... tapi kalau Norjuma memang biasa dengar la....

Unknown said...

eton:: xsempat la.da abis audition dh.aku tak mampu nk dgr kekalahan.hehehe..

Unknown said...

indra:: ajumma tu mcm mak cik la.hehe..ajumma tu bahasa korea.hehe..

Unknown said...

nabilah:: bez sgt2..tgok taw!:)

Unknown said...

liez:: oh..citer reverse of fate kan?tak tgok pon yg tu.you are my destiny ngn here comes ajumma je yg i tgok..:D

Unknown said...

ejaa:: hehehe..ejaa tggu yg 9 punye ye..;p

Unknown said...

ahmad:: haha..sbb tu la aku nak kau undi 30 trus..:D

Unknown said...

deus:: datin wannabe again.:D

Unknown said...

shahrul:: sampai ati nk undi kluar.isk4.

merahjamboo said...

cam best je cite tu, nak try carik online lah kot ade;)

xoxo
pja

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

masuk mcm tak tahu kemampuan kan???
mayb nak cakap...
"mane tahu rezeki..."
kan???
hahahahaha...

Unknown said...

pja:: da carik kat soju.xde lagi la citer ni pja..isk3..

Unknown said...

meniti senja:: mane ko tau aku tau tebar kain je??hehehe..hmm..aku tau takat kemampuan aku(riak ni)..haha..

Anonymous said...

ko nk masuk Af9?..i'm better pride klu hang x join lor!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahahaha...
ok²...
nanti aku nak dengar kemampuan ko tue...
hehehehe...

Unknown said...

kf:: aku saje je ckp.aku malu la nyanyi kat public.dlm toilet ley la.hehe..

Unknown said...

meniti senja:: ko dgr ey.jgn lupe.hikhik..:D

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ye...
akan aku dengar...