Monday, February 15, 2010

SUPIK.

Yuhuu! Kau-kau sekalian. Best cuti? Aku tengok sesat gile jalan. Macam orang melayu pun raya jugak.
Lately, aku buat-buat busy. Konon nak cari privacy. Ceh! Bajet artis! Namun, ternyata, privacy sukar ditemui.
So, pegi makan laksa penang kat terengganu. Kerepok lekor cicah budu lada. Sangat sedap sampai aku naik berisi macam belon. Kalau nak cantik sikit, aku samakan dengan buah avocado lah.

Pelik. Pelik. Kenapa manusia nak kena ubah kejadian Tuhan? Konon nak cantik, pegi buang dagu. Eh, runcingkan dagu. Kadang, sampai pegi cabut segala tulang hidung nak ganti ngan hidung mancung. Ces! Supik* punye orang!

*Supik = Plastik.

p/s: oi henpon angah! boley tolong diam tak? Dari tadi duk bunyi msg. Bingit telinge aku nih!Kompom orang yang reply msg, gile laju tekan punat henpon dan agak excited reply msg angah. Cit!

20 comments:

1tomyam said...

hahah...supik@supit tu = plastik kalau kat kg ambo...dok tengiat kat Aziz Sata Kemaman ni...

Unknown said...

haha..same la kat kampung ambe..plastik la tu kalo panggil supik..hehe..

Anonymous said...

mmg plastik betul saper yg buat tue..

aku tak encem ..tapi tak buat mende2 tu sume..pesal esok2 klu aku mati tak larat nk lari...

lari=hukum..

Tie HT said...

supik..dulu akak panggil sumpit..org suke je ke akak..

Aus MeLankoLik said...

hahahha , aku ingat sal ape supik tadi..
kekeke..

supik surgery . hahaha .

Shahrul Tanaka said...

sapik?

Unknown said...

kf:: emm..bagus2..aku tau,kaum laki jarang yg buat benda cam gini..

Unknown said...

tihara:: hehehe..akak panggil sumpit?mcm nak sumpit org jek..hehe..

Unknown said...

aus:: haha..ayat baru..ley komersialkan tak?haha...

Unknown said...

shahrul:: supik la.adoi.

Anonymous said...

eh saper kate...cube ko reseach paper smlm ke kelmarin ade pelakon cecupak dulu pernah buat mende tu lastly suffer ko0..skrg die dh buang mende tu..

ps:-ko online mingguan malaysia..kisah benar artis lelaki

whiteapple said...

ala cima..mcm la hp cima 2 xbnyi slalu..klu leh nk bnyi 24jam gak kn..hehe.. ;p

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

lame tak dengar perkataan supik...
hahahaha...

deus X machina said...

ambo tau lama dah supik tu plastik
erk888

ko ni dengki angah ko asek msg je ek
erk888

Unknown said...

kf:: aku tau sal pian cecupak tuh.haih..pelik aku..pas wat benda cmtu,rezeki dtg?budus punye org pemikiran..

Unknown said...

cida:: hehe..aku nye 24/7 pon xde la kuat sangat bunyinye..ngeh3..

Unknown said...

meniti senja:: uih..bunyi cam lame btol tu tak dgr..ihihihi..

Unknown said...

deus:: ambe taw lme dh gop..hihi..sje je..;)
xjles pon..skit tlinge je..huhuhu..

Anonymous said...

hah pndi pon kamu cma..xpelah dh rezki die..!

Unknown said...

kf:: emm..rezeki dari mengubah kejadian tuhan..isk4..