Saturday, June 4, 2011

Another wedding story | ANGAH :)

Memandangkan aku tak dapat nak berblogging selama beberapa minggu ni, tiba-tiba aku rasa macam tamak haloba nak update entri secara maraton. Dan memandangkan esok aku dah balik KL, so aku macam jadi katak bawah tempurung. Pelik kan?? Tapi, tula, aku pun pelik. Haha..

Dan, aku pun tak tau nak mula dari mana. Pasal, banyak kot nak share ngan kau. ERMMM.. Apa kata aku mula dengan WEDDING ANGAH aku hari ni! :) -4 Jun 2011-


Ops! Bukan yang ni. Ni pengantin lama. Kehkeh..

Yang sebetulnya,

TARAAAA!!!


Macam tak caye je tiba-tiba semua abang-abang aku dah kawen. Rasa macam baru je semalam dieorang tengah membesar. Kihkih..




sorry guys, ni je pic kualiti yang ter'baik' aku mampu kasik. Henpon gegar semacam. Oh, she's my second sis in law. Officially, aku dah dapat 2 orang KAKAK ok! Best! :)


Semangat abang photographer ni amik gambar dari angle terbaik gitu. I like. Tak sabar nak tengok output nanti. Mesti cantik! Actually, aku sangat nak tengok pic aku ada dalam album kawin abang aku. Desperate kot nak capap dalam album abang sendiri. Motif? ENTAH.



Tema kami PINK, and i like, Whoa-it's-AWESOME! Perlu ke aku kenalkan sorang-sorang dalam pic ni? TAK PERLU! - ok, proceed to next picture.


Oh, ok. She's the tallest person that i ever met. Kak Jaja sangat tinggi ok. Sangat sangat. Atau, aku yang rendah? Tapi, hati aku berat berkata, aku MEMANG rendah. So, what to do. *sigh*


As usual, my Mr. Right tetap datang even mengantuk sakan pagi tadi. Hehe.. Kesian. But, BIG thanks to you!! :)

The bad side: Muka aku yang kepenatan, tak cukup tidur dan again, penat. Urgh, rasa macam nak extend je cuti. Tapi, no-no. Kate nak jadi pekerja cemerlang kan? Hehe.. ;)

ok la, aku tak tau dah, apa yang aku melalut ni, pasal mata ni macam tak kasik can dah kat aku nak menaip. Maka, harus aku stop menaip dan fokus kepada TIDUR. Yeah~ Night people! :)

3 comments:

JANE said...

cik g, i miss you a lot :(

Unknown said...

miss u too cik D!!! sory dear,ssh nk on9,.. nnti tggu cik g beli berukband dulu k.hihi..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

selamat pengantin baru...