Monday, November 28, 2011

Ikea yang memabukkan aku

Assalamualaikum

I guess, it's not too late to wish, Salam Maal Hijrah 1433 to all Muslims.  Pray for us to be good muslims and muslimah. Amin..

Oh, btw, hari ni, buat kedua kalinya aku pergi ke IKEA (Last aku pergi time sekolah rendah kot). You guess what? Bila masuk aje tempat tu, aku dah rasa mabuk.

Bayangkan, orang berpusu-pusu, berhimpit mimpit. Arghh.. Tak suka environment macam tu. Nasib baik la kat showroom tu still ok. I mean, aku boleh bernafas dengan riang ria.

Dan yang paling aku kesali, tak dapat makan meatballnya. Tak larat nak beratur panjang. Gilak ramai orang. Nak tunggu dapat makanan, komfom aku pengsan dulu. So, better balik dan tengok saje gambar meatball tu sambil air liur meleleh, dan akan pergi next week.

So guys! Kau jangan mengada-ngada pergi IKEA next week tau! Make it clear crystal. Senang aku nak beli meatball. HAHA !

-Sorry guys, no pictures provided since aku macam malas halabau nak bukak function camera kat phone-

1 comment:

Mr feckry said...

lu pi masa gaji la gayah..memang le ramai