Tuesday, November 8, 2011

Kronologi Aidiladha 2011

Fuhhhh! Fuhhh! Tu je yang aku boleh cakap buat masa sekarang, pasal aku baru je sampai dari Terengganu. Even bukan empunya diri yang drive, tapi boleh tahan penat. Penat mulut. Nak kena alert cik Bf drive slow-slow. Hekhek..

Raya Haji tahun ni, agak dull sikit. Nak buat macam mana, abang-abang aku semua tak balik. Maka, berkelip-kelip jela aku kat rumah tu. Baju raya pun takde. Pakai yang mana ade je. Sedih tak? Sedih tak?

Yang penting, makan banyak gile hokayy... Harus naik beberapa kilo nih.

Kronologi di waktu cuti aidiladha :

Bertolak ke Terengganu. Singgah makan minum jap kat Cherating. Around 4am sampai Terengganu.
Gile kuyu mate. Mengantuk weyhhh.. Mengantuk. Kalau disorongkan bantal, mungkin akan mengeruh. Tapi, nasib baik ada citer best kat tv time tu, so takdela aku tutup terus mata. Haha.. Muka pucat, bukan kerana sakit, mungkin menyengkang mata di malam buta.
 
Keesokan petang, melawat datuk kat hospital. Dah lama sangat tak jejak kaki kat hospital ni. Last time, aku masuk hospital pun pasal denggi. Tu pun past few years. Tak few sangat la, banyak jugak. Haha... Meraung-raung nak balik. Takut beb! Bau ubat... Ewww~


Berbalik pasal datuk aku, Alhamdulillah, dah makin pulih. :)

Aku ni kat mana-mana je nak snap picture. Kurang siuman agaknya. Aku je ye.. Mak aku just layan karenah aku ni. Hehehe.. Umur dah 24 tahun pun, perangai tak semengah. Berubah la shima! Berubah! Ayooooo~

Opsss!!! Hehehehe.. 

Awin si pagar runtuh. Biase la beb budak-budak kecik gigi depan hilang. Kau pun macam tu jugak kan? Siap ada hitam hitam lagi. HAHA! 
Setelah banyak kali Awin kena perli dengan aku, maka, masa untuk pulang ke KL. Tsk! Tsk!
Sedih! T___T

4 comments:

Mr feckry said...

24!?

muda lagi weh...gua dah 26..terasa amat tua diri gu ni

J.Syazwana said...

salam aidiladha jugak. :)

muda lagi 24 tuh. heee

Unknown said...

hehehe... la..kite beza 2 taun je ke?? aku ingtkn ko da 30+..hehehehe..:P

Hizami Li said...

sepetnya mate die... :D