Sunday, May 13, 2012

Productive weekend

Asslamualaikum

Fuhhh... Weekend yang sangat seronok, sebab full with activities ! yeayy! Even penat, tapi best kotttt.. So, entri kali ni, macam panjang berjela sikit. Bukan aku nak merapu, tapi pasal gambar banyak. Tak la banyak, tapi banyak la jugak. Pang !

First of all, eceh terspeaking pulak. Heh. Semalam, seperti biasa, exam PTD kat SMK wangsa melawati. Hmmmm, sesat even dah guna gps. Maka, haruslah gps tu tak bengap. Jangan sekali-kali salahkan benda tu. Salahkan empunya gps tu. Dalam dewan, aku tersengguk-sengguk. Kalau ada orang sorong bantal, memang boleh lena. Maybe, aku lupa nak minum nescafe kot.

Then, petang tu prepare untuk akad nikah best friend kat Klang Gate. Prepare katenye, bagai aku pulak yang nak akad nikah. Sesat lagi, tapi takde la seteruk sesat nak pergi exam. Heh. Susah betul kalau dah diri sendiri yang buta jalan. :(

Feruh ngan pok seh. Sorang classmate, sorang hostelmate. Congrats to both of you! Hehehe.. :)

Then, esok tu, attend wedding dia pulak. Best gilakk boleh meet up ngan kawan-kawan ni. Rasa macam excited terlebih. Aku memang macam tu, kalau jumpa budak-budak ni. Selalu je excited tak hengattt. Kalau dengan orang lain, diam jeee.. I kan pemalu. Plastik sangat. Heh.

Wedding wish card, handmade by anie. Rajin kau nokss.. Hehehe.. Thankies ! :)

Haaaa... Bab makanan memang tip top. Sedap ! Nasi beriyani. 

Aku tanye diana, " Dee, nasi ni ke yang sedap or aku yang lapar?"

Diana jawab, " Aku rasa nasi ni yang sedap, sebab aku pun makan sedap.."

Maka, memang lidah aku betul la, bukan unsur-unsur kelaparan pengaruhi rasa makanan tu. Hehe...

Nah ! Kami kat atas stage ni lama kot, sampai orang lain kena bagitau turn dieorang pulak, baru kami turun. Wahaha ! Bila dah gila bergambar, semua benda buat-buat dunno je. Heh.

Turn sape pulak lepas ni ? Dah dapat 3 invitations from 3 buddies dalam picture atas ni. Hehehe.. :) Cepat betol korang semua mendirikan masjid. Alhamdulillah... Semoga dipermudahkan semua.. Amin..

Turn budak ni bile pulak ? Hmm.. Jom sama-sama berfikir. Heh.


Ok, abaikan sekejap bab kawin mawin ni. Bab hang out dengan bebudak USM pulak. Hehe.. Lama gilak tak jumpa. Rasa macam bertahun-tahun. After grad, banyak yang buat kerja sendiri.Eh, ada yang buat kerja tak sendiri ke? Hoho..

Yang paling kanan tu Ros. First time jumpa hari ni. Hehe.. Before ni, kenal kat facebook je. Hi Cikgu Ros ! Hee.. :D

 Oh, bodyguard kami untuk malam ni. Many thanks ! Hehehe.. :D

Tu je kot yang aku nak membebel dalam ni. Nak siap-siap tidur pulak. Esok keje. Alaaa.. Esok dah kejeeee... :(  Nite u olsss.. My all ? Mariah carey.

2 comments:

whiteapple said...

Tunggu aku dtg nanti bwk bodyguard aku skali.. Hoh!

Mr feckry said...

lu dah nak sampai time kan