Thursday, May 3, 2012

SPA datang lagi !

Assalamualaikum

Bangun tidur pagi tadi, terus capai henpon, nak intai kot la ade mesej-mesej yang membangkitkan semangat kan nak pergi keje. Eh.

Sekali, dapat mesej ni :

" ANDA DIJEMPUT UTK MENGHADIRI PEPERIKSAAN PEGAWAI TADBIR & DIPLOMATIK M41 PADA 12.5.2012 "

Ni dah masuk 4 kali aku dapat exam PTD. Still tak lepas-lepas. So, agak-agak, bengap ke, lembab ke or sebab aku terlalu pandai? Heh. Ntah. Hati dah luntur nak pergi exam ni haa.. Aku mintak Pegawai IT, tapi dia kasik PTD ni jugak. Ish.

Dah la SPA.. Merajuk dah. Panggil exam banyak kali, tapi satu exam pun kau tak kasik aku lepas. At least, lepas exam tu kire ok la tu. Takdela nampak aku ni bengap sangat kott..

Muka cerdik kannnnnn?? Heeeeee.....



Notakukukaki : kepala rasa nak hantuk atas meja *stressdenganlife*

2 comments:

Nadd said...

Hi shima,
lame tak koman blog shima :)

shima, u might want to try this..

http://myadha.blogspot.com/2012/05/jawatan-kosong-di-universiti-malaysia_05.html

Unknown said...

hi nadddd! i guess, xbgi lg address kat nad kan.. jap lg shima kasik kt fb..sorryyy..:(
ok, nad,..thanks for sharing...hehehe..sje eje cbe nasib keje gomen..hehehehe...:P