Monday, March 18, 2013

iperintis 1Q gathering :)

Baru-baru ni ada la gathering dekat office. Seronok tak hengat pasal makanan sangattttttttttttt banyak ! Aku ni mana la boleh tahan dengan makanan. Tu sebab sekarang berat badan dah naik 3 kilos.

Entah la, tak tau nak cakap kenapa berat naik. Mungkin hormon or metabolisme tu dah naik. Atau mungkin nafsu makan tu meningkat. Bahaya oh bahaya !

Yang best tempat gathering kami ada pool, ada karaoke, ada macam-macam ! Suke suke.. Lepas gathering boleh karaoke. Tapi tak boleh la bersungguh sangat. Malu eden dekek semueeee orang aihh!


Part of Iperintisian. Ramai yang pakai head band tu. Aku bukan taknak pakai, tapi kalau aku pakai, yang ada "i'm engaged" tu.. Malu lewwwww kaweeeee.. Bersungguh sangat nak bagitau dah engaged. Hewhew..




Muka tekun mendengar. Tapi jangan percaya dengan ketekunan itu. Aku lagi fokus dengan makanan kat luar. Muahaha.. Fooddd....fooooodddd..... fooooooddddd.... :'(


Inilahhh..barisan kita..yang ikhlas berjuanggg.. ooo.. Ok, ni barisan model-model yang pakai head band. Macam-macam ada. Ada bunny, ada ala-ala princess, ada ala-ala witches, ada ala-ala nak pergi menari zapin. 

Cuba teka yang mane dapat first prize?? Haaa.. Yang pakai ala-ala zapin la. Boleh joget zapin terus.. ala la la tok..ala laa laa tok... Heewhewhew.. 

AND......

Masa yang paling aku tunggu ! MAKAN ! Oh yeaahhhhh.. (drum roll)


See!! Banyak tak makanan?? Aku makan sampai tak terhabis. Hewhew.. Alangkah tamaknya diriku ini. Pasti makanan tu menangis aku buang dia macam tu je dalam dustbin. Sorry my dearies foods.. You will be rest in peace. :'( 

No comments: