Friday, January 8, 2016

Beginning of 2016 [Lost weight mission]

Hi readers! Entah ade ke tak readers aku sekarang ni kan. Memang dah lame sangat tak share story kat sini. Eloklah sekiranya aku mula menulis lagi.

January.

Alhamdulillah. All went well recently tapi biasela life kerja sangat tough. Hari-hari rasa macam jadi buruh kasar je. Bila ntah nak jadi bos untuk diri sendiri.

Danish pun dah besar. Dah masuk 1yr 5mths. Macam-macam ragam. Kalaulah aku boleh listkan satu-satu. Tapi tula banyak sangat kalau nak listkan. Gitewww haaa..

Danish membesar, dan aku pun ikot membesar sama. HAHA! Hoiii stresss nak oiii. Bilamane baju kurung yang dulu dah tak muat nak pakai. Sangkut kat sana sini. Time tula rasa nak menangis! Bila tanya husband "Am i fat?". Then husband mesti cakap. "Eh, takla ok je abg tengok." Ok, that a real fake. LOL. Husband always be a husband. Compliment here and there. Nak jaga hati bini leee teewww. kihkih...

And now, memang aku dalam misi nak kurus. Dah tak makan malam. Aku selalu makan malam before ni sebab memang masak hari-hari ye tuan tuan dan puan puan. Hari-hari masak sebab husband memang nak makan masakan aku je haaa... Bangga jap. Kehkeh.. So, takkan nak tengok dia makan sorang-sorang. Kesian. So join sekali. Baahaha!

Now, i'm gain weight dah cecah 52kg compared dengan dulu around 48kg. Mak aihhh. Banyak tu. Harap menjadi la aku punye misi ni. Jangan kelaut sudehhhh.



Baju ni kalau nak pakai sekarang memang dah tak muat. Sangkut sana sini dah. Bahahaha.. 2013 in memoriesssss *sigh*

Ok, gerak dulu. Nak makan jap. Eh. 

1 comment:

Fatihah Salleh said...

thah pon nk kurus gopppp T_T