Tuesday, June 26, 2018

Skytrex Melaka

**This entry is a throwback stories**

Nak story pasal Skytrex Melaka. 

Weh, gila mencabar kat sini. Aku rasa kat sana suara yang paling kuat menjerit macam suara diri sendiri je. Haha. Dia punya gayat tu, Masya Allah rasa nak terkencing, nak terkeluar jantung. Semua ada. Sampaikan macam berjanji dengan diri sendiri tak nak dah datang Skytrex. Over betul.

First and foremost kalau korang nak tau pricing semua tu aku rasa better check dekat official page Skytrex. Kotla pricing dah lain since GST takde ni kan. Tapi, kalau tak silap haritu, RM65 per head. 

Then, we go for Advanced challenge (Extreme Warrior). Kenkonon hebat la kan.

Ni muka excited before betul-betul aku jadi Tarzan kat sini

Nah, rasakan! Ada 35 challenge yang nak kena hadap. Tapi yang paling aku takut gementar berpeluh is yang bawah ni.  Tak tau ape name die. Haha. Tapi at least ada la die punye orang yang jaga, kalau kalau la kaki kau dah kaku nak bergerak ke. Nanti dia tolong tarikkan. Haha.



Kalau rasa-rasa macam tak mampu sebab kaki dah lembik ke, lutut dah nak tercabut ke, kat sini ade 'Chicken exit'. Haaa.. Yang ni kirenya boleh skip la challenge tu. Tapi rugi la kan. Hehe..





With abang-abang Skytrex and the Skytrex Owner (In blue & White shirt)

Muka penat oiiiii... 35 challenge without failed to scream! Habis suara aku oiii~ Haha. Tapi rindu la nak buat benda extreme ni lagi. Nanti dah fit balik, boleh join lagi. Please pray for me. Heeee...

Official website: https://www.skytrex-adventure.org/melaka

No comments: