Wednesday, January 14, 2009

kantoi~

hari nih...letih..tapi sonok..semangat nak blajr 2 berkobar-kobar..hehe..
tapi kelas dr.putra jgk la aku x pegi..2 kali dah kantoi ngan die x pegi kelas die..hehe..yang first 2,aku terkejar-kejar nak g kelas pn.wahidah,last2 terserempak ngan dr.putra kat lif..
die senyum je..aku pun senyum kambing la..yela..da kantoi x pegi kelas die pagi 2..hahaha...yang second pulak aku terserempak ngan die kat car park..adeh..tu pon lepas kelas die..die pandang jew..aku pun senyum jela...malu2..2 kali kantoi..huhu..lenkali kena setting mase nak elak dari kantoi ngan die...haha...pastu balik petang tdi pn terserempak lagi ngan die kat car park...adeh..!!aku cover la nak pikir alasan nape aku x pegi kelas die pagi tdi..yela..kot2 tibe2 die tanye nape aku x pegi kelas die..seb baik die berseloroh je ngan aku..mase 2 aku bawak buku e-commerce ngan algo..die perli la..."tebalnye buku....bace ke x 2..."..aku pn jawab le.."x bace pon..bawak jew.."...die pon senyum jew..haha..senget tol la aku nih..yang xley blah..di sebabkan aku terlalu nerveous jmpe die,aku gi rilek je tanye die cm geng aku plak..aku tye die.."gi mane ni??"..haha..bile aku pk balik cm sengal gak soklan aku..ade ke tanye lecturer cam2...mcm geng la plak kan...ish2....

lam kelas algo ptg td plk..semangat aku duk depan nih..tapi soklan tutor xsiap pon..bhaye2..hehe..tpi cikgu tutor 2..ish2..berbelit2 english die,tpi aku still ley paham la..haha..yang lawaknye...si atiq la..duk bersin2 je sebabnye..ketiak cikgu tutor 2 bau kuat gilew..mule2 aku x caye la..after aku g tanye soklan kt die ngn atiq baru la aku mengerti maksud si atiq....haih!aku nk syorkan die pkai rexona la...haha..tapi...algo bez..!! ;)

kelas pn wahidah as usual..mengantuk tapi aku ley tahan mate aku dari tido..hehee.....zzzzzzzzzzzzzzzzzz......(++,)

No comments: