Thursday, January 22, 2009

kemalasan

hari ni..kelas algo aku x pegi...ob pon aku x pegi..kemalasan membuak2..mood nak balik je yang aku ade skank nih..hehe..tapi keje belambak2 la ni..aduyai..pening kepale..isk2..semalam ade la aku duk mengusha baju2 ngan selendang kat intenet..ade satu 2..pergh..cumil bangat baju..wane grey..adeh! aku jatuh chenta ngn baju 2..aku da amik no fon cine pempuan 2..nanti aku nk kontek die..memang aku nak sangat la baju 2..hehehe..

malam nih aku sorang2 lagi kat bilik...tiap2 malam aku sorang2 je kat bilik..busan ade gak..tapi seb bek la si wani cida ngn ina duk dekat..kalo busan2 ley aku g merempat bilik dak2 2...sok mcm nk kuar jenjalan jela..nk g tgok wayang ngn bdak2 niih..mcm sunuk je [macam je,OK?]..yehaa!!jeruk aku da beli dh...suh si kd yang belikan..sian die..mcm berat je jeruk2..hhehe..

No comments: