Friday, March 13, 2009

kelas BI

pagi nih aku bangun awal bangat,katenye ade sketsa bi pagi nih.kena la well-prepared.punye training malam 2,rupenye 2 dak grup aku x datang kelas bi.aku ngn elly aje yang datang.HUHU.sedey.ingatkn xmo la tunda next week,tapi nampaknya gitu le.ades!

yang paling sunuk,kelas BI aku abis awal,pasal teacher nak pegi lawat kawan die kat spital.wah!so nice teacher.love u!!muahs!HEHE.kalo bab balik awal ni memang aku la paling cepat,tapi yang datang lewat ke kelas pun aku gak.bukan mencapub seperti diwawarkan oleh my boyfy,tapi jarak perjalanan tempat ngan kelas aku amat berjarak.HEHE.(bukan alasan,tapi benar)

dalam kepala aku skarang tengah pikir kerja-kerja yang bertindih-tindih ngan bertimbun-timbun.kusut masai pikiran aku.tapi aku mampu tenangkan diri aku.(riak)
aku harap hari2 yang memenatkan akan berlalu pergi macam air.HEHE.nak elak dari tension je nih.(sigh)

No comments: