Thursday, March 12, 2009

perihal TIDO


skarang aku dah selesai siap2 nak gi lab,malangnya husna bagitau aku diskusion aku start kol 2130pm.adeh.xpela,aku siap awal ni ley la prepare ape yang patut.

perkara yang paling aku gemar buat ialah TIDO.kenape aku gemar tido?HEHE.
banyak sebab yang buat aku jadi macamni.contohnya:

1). kalo aku tido,dapat elakkan perut aku lapar.so,pada masa sama,dapat berdiet (penting ni).

2). aku dapat simpan tenaga dengan lebih banyak.kire macam aku hibernisasi la.tapi,aku bukan la beruang kutub utara ye.perlu ingatkan di sini!

3). kalo tido dapat elakkan aku dari mendengar atau mengeluarkan sesuatu yang ley membawa kemudaratan pada aku dan orang2 yang berada di sekeliling aku.secara x langsung,aku jadi seorang wanita yang akan buat kerja aku seorang diri melainkan ade kerja2 yang patut ditolong.

4). cukup la stakat nih sebab-sebab yang perlu aku nyatakan.

haa.tulah sebab kenapa aku lagi gemar tido.tapi aku tau,cik abang aku geram ngan aku.HEHE.ape xnye,hari2 die yang lagi bangun awal dari aku.xpe2,nanti aku cuba jugak bangun awal walaupun aku tau perkara sebegini sukar buat aku.aku berkorban.cewaahh! :P

No comments: