Saturday, May 9, 2009

Jenjalan di pantai


Semalam,aku ngan family pegi la Pantai Teluk Ketapang.Saje je jalan-jalan.Nasib baik x ujan.Hehe.Aku rindu tempat ni time aku dating ngan Mr.Teddy.Hee.Makan jagung bakar same-same.Bez sangat!Awin dengan eskrim goyang die.Name eskrim yang die pegang tu 'Eskrim Goyang'.Hehe.Macam-macam la.Ngarut tol la.Hehe.

Kedian,subuh semalam,angah ada balik umah same-same ngan buah hati die,Kak Ina.Kak Ina awek angah yang stadi kat Uniten jugek.Dia baik sangat.Sekali ngan peramah.Hehe.Best2.Senang nak bergaul.Tapi skank Kak Ina dah keje sumwhere kat PJ as Engineer consultant.


Suka sembang ngan die.Siap Mr.Teddy aku cakap,"Wah!Kacip molep ngan kak ipar makan eskrim same-same.Hehe.",senget la Mr.Teddy aku nih.Hehe.Hari ni xde pe yang aku buat.Duk tngok tivi skali ngan mesej-mesej aje ngan Mr.Teddy.Pagi ni Mr.Teddy aku kejutkan aku awal gilew.Pagi-pagi da gayut.Kol dari pukul 7 sampai la 830 am.Hehe.Gurauan pagi tu penting tuk membina hubungan yang bahagia.Insyaallah. Amin ;)

No comments: