Thursday, May 21, 2009

Kebiasaaan yang terlampau ;p

Cak!Hehe.Saje nak men cak-cak plak.Huhu.Actually hari ni xdop mende yang best kat umah.Macam hari-hari biase jugek.Basuh kain.Jemur kain.Angkat baju.Lipat baju.Basuh pinggan.Sapu umah.Huhu.Ni la keje yang salu aku buat sepanjang cuti nih.Hehe.Serunuk tapi letey jugek la.Sebabnye spin washing machine kat umah aku rosak.Jadinye perah jela kain gune kudrat tangan aku nih.Haha.Bantai aje la. ;)

Malam ni nak tengok pemburu hantu.Hihi.Macam poyo pun ade gop citer tu.Haih.Pak cik tu cakap memang ada hantu kat situ,tapi geng die cakap xde hantu.Kononnye halusinasi.Ape ke xbetol derang nih.Sekali pandang umah tu,memang da taw sangat umah tu berhantu.Ish2.Pelik betol la.

Dis saturday,due pupu aku ajak men futsal.Tapi,xtaw lagi la camane.Isk2.50-50 lagi.Huhu.Nanti aku kena tye betol-betol la ngan abang.Hihi.Macam bez gk kalau men ngan Wanno nih.Wat lawak je keje.Hehe.Tapi,xtaw la plak Che Wan ade ke x.Kalau ade bez gop nih.Lame dop jupe semek tu.Hehe.Rindu kamoo Che Wan Shazleen. ;)

Jeng-jeng!Seminggu lagi nih.Aku da rase macam nak meletup dada (nervous).Haha.Tapi,aku taw,aku boleh!Hehe. :D

Most of the time,my mind always think about him.Every second and minutes.Yeah!Aku gila sasau sengal!Haha.

Haa.Yang beznye aku skank suke donlod Bersama Dato' Fadzilah Kamsah nye program kat youtube.Hehe.Bez gile la talk die.Tergelak aku sorang-sorang tengok.Then,aku jugek ley kenal peribadi aku macam mana and aku pasti akan dapat sesuatu input yang positif dari yang ape aku tengok dan dengar 2. ;)

Result da kuar.But,pointer lum taw lagi dapat bape.Alhamdulillah,aku lulus semua subjek.Syukur pada-Mu ya Allah.Sebenarnye aku x brape yakin ngan subjek Algorithm.But,alhamdulillah aku dapat faced subjek tu dengan baik.Amin. ;) Tinggal lagi 1 sem!Yeah!Bulan 11 ni aku abis study.Kalau dengan izin Allah,aku nak amik KPLI.Nak jadi cikgu.Nanti orang ley panggil Cikgu Shima.Hehe.;)) Kan sayangku?Hehe.

Jadi di kesempatan ini, aku nak memohon maaf kepada sesiapa yang pernah aku sakiti hati die.Aku hanya seorang hamba yang lemah yang tak mampu mengelak dari melakukan kesilapan.Maafkan saya.Kemaafan ini iklas dari hati.


No comments: