Monday, January 4, 2010

A LIL SECRETS.

10 QUESTIONS ABOUT BF - TAG FROM KERM

First time jumpa with your boyfriend bila dan kat mana?
Taun 2008.. Jumpe kat ym.. Die curik id aku kat ym member die..ish2.. pencurik id betol..;p

Love at first sight?..
First time jumpe kat ym 2, blom lagi..yela,xknal pn kn sape..Bile lame2 knal tu,baru ade bibit2 cinta..cewahh! :)

Who is he when the first time u met him?
Seorang lelaki yg sgat sempoi dan aku suke care die dress up mase first time jumpe..sgt semi-formal..:) Lagi bertambah kecintaan aku pada dia.. Hihi..

How long it takes for him to ask you out for a date?
Lame jugak la..dalam berbulan-bintang jugek la.. Pasal masing2 duk jauh kan..sorang kat benua timur and sorang lagi kat benua selatan..So, kena plan dulu la..

1st place dating di..
Kat salah sebuah hotel di Terengganu.. Haa.. Bukan wat pape pn.. Pegi dinner yg romantik.. Rindu time tuh.. Haih..pastu baru la gi jenjalan kat padang maziah and pantai batu burok..:D

Special date with your boyfriend?..
Banyak sebenarnye.. Haha.. Tapi,kami decide 150508.. So, setiap bulan kami akan celeb tarikh 15hb..so sweet..hehehe..

Changes that he asked you to do??..
Jangan terlalu sosial, OK? :P ( Aku bukan sosial sgt pon..kawan x ramai pon..isk3..ciput je kawan aku..xkan aku memilih kawan kot?Ish2)

What about him that you love so much?..
Kind-hearted, hormat my parents, suke bagi seprise kat aku, sweet gile!, romantik (ikot keadaan.Hehe), dan beliau suke buat aku terharu.. isk3..wat aku rasa serba salah pon ade gk.. Haih..budak nih..hehe..

What is about him that you wish he would change?
Emm.. Emm.. Pliz, jgnla bekerja dari pagi sampai malam. Hihi..nanti kalo sakit sape nk tgokkan die kat sane (alasan je nih. hehehe..)

You will lose your mind n crack your head when he?..
Buat aku marah yg teramat la..of cos..hihi..tpi,kdang-kdang aje aku marah dan membuat lemparan hp kat lantai..sayang beb hp! Hihi..tpi yg aku pelik, bile die ade kat depan mata aku,xdela plak aku nk marah sampai cm gitu..takat nangis aje..ish3..kompius..

You will smile thru your eyes for the whole day when he?..
Buat aku gelak tiap mase..tpi,kalo tiap mase wat camtu maunye aku mati tercekik peti suare..hmm..jadi,cukuplah die buat aku gembira dengan kehadiran dia dalam hati aku.. :)

Complete below sentences "my love towards my boyfriend is as big as.."...
As big as sky! Yela..langit luas..tinggi..infiniti..biru melambangkan kedamaian dan keharmonian dalam perhubungan..my love towards Faiz camni la..cume kadang-kadang je ade ribut, ade hujan, pelangi..biasa la..adat dalam bercinta kan..? baru la ade warna dalam kehidupan..tak gitu?? Hihi..

I love to tag these adorable ladies:
benida
nadd
farra


7 comments:

misz benida said...

ya allah..ko tag aku..???mhal doo tag ni..aku xmmpu...hahahaha

Unknown said...

haha..nasib ko la..jwb2..;p

zhoprenia said...

ala cma..nape ciput jer..reveal la lagi.hehe ;)

Unknown said...

ciput jela eton.mne ley reveal byak2..bhaye..hihi..

Nadd said...

shima,
nadd tu nad ke?
ke org len..
huks!

Unknown said...

ye dear..nad la 2..hihi..bkn org len dh..hihi..;)

cik kerm said...

hehe thnks cma wt tag from me!! ekeke