Thursday, January 7, 2010

INFORMAL LETTER ( part 1)

Buat shima (aku la tu),

Aku tau, kau memang manje. Aku tau kau memang garang. Dan aku pun tau kau pon kuat makan kan? Kan? Pasal, pagi-pagi kau akan sebat nasi lemak 2 bungkus yang agak banyak. Aku tau, wanita yang berdiet takkan makan nasi lemak banyak tu. Memang nk cari nahas la tu kot. Lagi, aku tau, kau tengah bersedih kan skank? Kan? Tapi, aku bangga la ngan kau. Sedih2 pon kau ley gelak sakan lagi time tgok crite AC Sempoi pasal kau memang sempoi beb! Memang aku tabik spring. Kau boleh letak ubat sendiri je kat hati kau tu. Tak pyah susah-susah mintak ubat ngan sape2. Pasal, kau memang ade tendency nak jadi pempuan tabah beb! Kalau kau sedih pon yang paling sial la yang kau buat, just ngadap laptop pastu duk mencarut dalam blog (aku tak sengaja).

Kadang-kadang aku perasan kau ade split personality. Kejap kau cakap ngan orang, kejap kau cakap sorang-sorang. Aku tau,kau bukan gile beb. Kau cuma bercakap ngan Fafa (bear). Bukan kau sengaja nak jadi psiko, tapi mencuba untuk jadi pakar psikik. Wey! Pe aku merepek pasal shima ni? Damn!

Semalam, aku nampak kau nangis teresak-esak dalam gelap sambil layan lagu puaskah-wali. Memang naik syeh beb! Pastu kau layan lagi lagu better in time-leona lewis. Memang lagu tu jadik lagu tema kau la kan time sedih, pasal kau nak naikkan semangat kau balik. Ceh! Tetibe, aku perasan, kau bukak lampu bilik pasal kau dgar bunyi bising, pastu kau nampak tikus yg amat besar. Kau melompat-lompat mcm kera kena cencaluk. Wow! b*** btol tikus ni! Berani kacau mood sentimental kau semalam. Namun, tikus mondok takkan mematahkan sentimentaliti kau untuk tido dalam kesedihan.

p/s: pecah kaca pecah gelas, sudah bace harap balas.

2 comments:

misz benida said...

sapekah gerangan org yg mngiram srt itu???jerit sore2 bkpo wei??baloh ko sbb sdh lyn lgu??xpo,aku pon po mu jgk...haha

Unknown said...

hahaha..jiwang skli skale dakpe wey..bez2..haha..