Monday, January 18, 2010

SEKSI.

Ape yang kamu fikir kalau husband kamu tak kisah kalau kamu nak pakai seksi? Haha. Ape sebab-sebab die ey? Aku try pikir guna otak aku la kan. Secara general aje aku lontarkan opinion aku nih.

1- Takut orang cakap bini dia tak cantik kalau tak seksi. Kalo tak seksi, bini die jadik cam orang kampung.

2- Berjimat dalam rumah tangga. Beli baju pun kena beli yang kecik-kecik suda. Saiz anak-anak.

3- Dapat membeliakkan mata kasanova. Satu kebanggaan kot bagi husband dia pasal kasanova tu tak dapat bini die.

4- Ley jadi klon pada Inul. Nanti orang pikir die jalan ngan artis hot. Bangga beb!

5- Husband senang nak terkam kat mane-mane. Erk, ade kaitan ke nih?


p/s: Carik suami yang beriman dan dapat menuntun kita ke arah kebaikan. AMIN... :)


12 comments:

Unknown said...

hmm, ada ke laki yg tak suka bininya seksi?

Unknown said...

ade je..seksi kat luar tak digalakkan la..hihi..

mesarra said...

hehe..
kite kalu dah jadi isteri pandai2 la jaga diri
xkan nak suh suami tanggung dosa kan

Unknown said...

hehe..ha ah..btol..berdosa husband kalau suh wife buat benda yang tak eolk..ish2,,

Anonymous said...

syhhhhhhhhhh!

mesarra said...

tau xpe..nasib baik xkawen lagi
bleh suka ati wat ape..
nway,hye to u shima..
hehe..
i jumpe u kat innit..hehe

Unknown said...

kf: nape syyyhh?? nk tido ke?hehe..

mesarra: hehe..tula..ow,kt innit..tq2 visit blog ni ye..aie 2 u 2 sarra..:)

misz benida said...

hmm,aku pkai bju ktt alamatnye kua dating g crik bju la..bli bju yg bsar ckit..haha..lgi stu,no short sleave..pkai la kalo nk kna bkar lengan..hahaha

Precious said...

Kalau husband yang seksi?

Unknown said...

benida: aku pon kena marah kalo pakai short sleeve..hihi..lgipon aku pon xske pkai short sleeve kalo pakai tdung..

precious: husband seksi? xkan pakai baju jarang kot kuar..hihi..

Unknown said...

seksi di depan suami je, barulah seronok hidup berumahtangga.

kalau seksi di luar, ramai yang terseksa tapi suami akan cepat bosan sebab DAH SELALU SANGAT TErdedah.

Unknown said...

emm...btol2 cakap kak chik..
dedah sane sini tuk husband je..xsbr nk kawen (ok,aku gatal).