Sunday, May 1, 2011

Lawatan Perdana Menteri ke Dun Manir | HAPPY!

Fuhh!! Tu je yang mampu aku cakap buat masa sekarang. Penat. Yes! Penat sebab satu hari jumpa buah hati baru, Najib Razak. Eh, Dato Seri Najib Razak la! Cuak cuak. Bila dapat jumpa face to face, COMEY gile hokay! Dan, dapat jugak aku bersalam dengan beliau. Rasa macam tak nak buat pape je kat tangan kanan ni. Macam nak simpan dalam frame. Kahkah..

First destination kat Kampung Batu Enam, Kampung Pulau Bahagia and ended with Taman Syahbandar. Actually, ada lagi, kat Pulau Duyong, Kampung Bukit Tunggal, tapi MALAS kot nak pergi. Jauh.

Part yang best, dalam satu hari ni, dapat makan free je. Yang free, semua nak rebut. Kalau berbayar. Harem nak pergi? Hihi.. Tapi, seriusly, aku tak fikir sangat bab makan tu, yang aku fikir, nak bersalam dengan PM. Finally, tercapai jugak impian aku. Haha. Kau ade? (riak gile)

Dah la, malas aku nak membebel. Better kau tengok sendiri jela. Kau manipulasi jela ape-ape pun. Yang penting, aku dapat jumpa PM! Aku bukan jakun, tapi entah. Payah kot nak jumpa pemimpin tertinggi negara depan depan ni. Kan? :)

First pic, WAJIBLAH pic our beloved prime minister. Nampak tak kecomelan beliau??






With our ex-Great Minister, Datuk Idris Jusoh. Nampak tak aku duduk jauh sikit dari beliau? Takut punya pasal. Hihi..


Oh, this is Datuk Sabri Chik, our Minister of youth and sports.


Barisan pejuang-pejuang otai ni. Orang-orang lama. Yang si kedik tu, bukan ye. Dia tu jet pejuang. Suka cubit aku. Huhuhu.. :(


Beggars alaf baru. Pergh! Kalau gaya macam ni, ada tak orang nak kasik duit???


Messy shawl. Argh! Panas gile time nih. Menitik-nitik peluh kat dalam. Haha..


I got 3 of this! Hehe.. Nak pin kat beg. Haha.. Semangat kot!

Ok, dah malas nak upload banyak-banyak. Kalau nak tengok boleh serbu fb aku yep! :) See you later guys. Argh! My bed! Please hug me tonight. Nak tidur lena pliz..

Bye readers! Salam..

8 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

lalalala...

Encik Psychopath said...

org kuat bn ni.

puteri87 said...

jeles2..tak pernah salam ngan PM lagi..sius comel...:)

Mr feckry said...

kat kg bini wa tu..rindu plak nak makan nasi dagang kat pekan batu 6

Unknown said...

ms: ululululu...

Unknown said...

psycho: ha ah..semestinye..hidup BN! :)

Unknown said...

put: hehee...jgn jeles put..tkpe..nnti ade kesempatan.hehee..:)

Unknown said...

feckry: oh, ade ey nasi dgg kt c2? aku ingtkn ade kt ladang je..hehe