Monday, May 16, 2011

Quick update guys!:)

Oh my!! Oh my!! Rasa macam lama gila tak update langsung blog nih! Jadik katak bawah tempurung pun ada. My readers? Are you there?? Ehehe..

Alhamdulillah, dah settle semua hal-hal berkaitan rumah. Sekarang nak adapt dengan environment kerja pulak satu hal. Yela, kerja masuk pukul 10 pagi, tapi aku bantai pergi pukul 7 pagi. Hebat tak?? Haha..

Over-excited pulak first day kan. Tapi, ok la kat sini. Nice people. Nice place also. :)

Tapi, yang paling hebat, bila aku dapat jalan kat tunnel klcc tu dengan jayanya tanpa rasa lenguh. Gila bapak jauh dari lrt nak ke exxon tu.

Kalau pakai heels, aku tak tau la macam mana rupa bentuk rajah kaki tu. Bengkak tumit kaki maybe??

Nak tengok pic tak?? Nanti la yep. Aku still not in mood nak snapshot. Hehe...

Indahnya dunia kalau rumah sewa aku ada streamyx. Haha.. Papepun, memang nak kena beli broadband nih. Kalau tak, memang jadi insan terkebelakang la aku. Tsk! Yela, before ni terlampau advanced update.

Later guys! Nanti aku update lagi ok. Miss you my readers! :)

6 comments:

Encik Psychopath said...

takleh idup ke kak tanpa internet ? hehehe.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

waaa...
nanti snap kaki ko depan cermin taw...
jgn lupa...
hahaha...

Unknown said...

psycho: ha ah...xley..rse nk pitam..haha..

Unknown said...

ms: hahaha...sengal! okeyh, lutut pon aku hamik..hahah

Mr feckry said...

pakai je sport shoes..leh lu berlari

cuk Umi said...

nk stremyx dtg vista ler cip cma wey...lalala ;p