Thursday, July 28, 2011

Piala Dunia 2014??? Lambat lagi tu......

Pergh... Mood bola membuak-buak sekejap. Menjerit-jerit dalam rumah sakan. Emosi betul kan? But, what to do. Aku memang macam ni kalau tengok bola. Tapi, takdela sampai tendang tumbuk dinding bagai. Kalau kalah, abis simple pun, aku carut sopan je.

Pendapat aku, goli (betul ke aku eja?) singapore tu memang LEMBIK ! Bola kena kepala sikit, terus nak stop main. Entah pape! Bajet star sangat la kan. Kalau Khairul Fahmi baru la star. Tapi sayang, khairul fahmi curang ! Oh lelaki! T_T

Bila dah senang sikit, dah tak ingat asal usul kan? Tapi, lumrah. Macam tu la. Bila susah, kita rapat dengan orang yang selalu dengan kita, tapi, bila dah senang? Kau main kayu 14. Lupa siapa berdiri di belakang kau sebelum jadi star. Uhuk! What ever it is, aku TOTAP minat kat Khairul Fahmi. :)

Oh, piala dunia tu lambat lagi. Lagi 2 tahun, entah-entah, player singapore yang agak-agak berumur dah tak larat nak berlari lagi. Haha.. Kan??

2 comments:

Mr feckry said...

eh lu ni nak komen pasal bola ke nak komen pasal fahmi yang curang dengan tunangnye

Unknown said...

hahaha..nk komen pasal due2..hekhek..:P