Thursday, July 21, 2011

Pregnant dan wanita

Pernah tak kau rasa perut ibu mengandung???

Confirm kau rasa, bulat, dan ada objek kat dalam. Tapi, pernah tak kau rasa, kaki baby tu bergerak ke, tangan bergerak ke, apa-apa jela. Asal benda tu bergerak??

Aku dapat rasa woo! Ops! Bukan aku punya perut, tapi colleagueakupunyaperut! Excited kejap. Pasal, aku tak pernah dapat sentuh perut yang still ada baby. Hakhak.. Indahnya jadik bakal ibu ni. :)

Tadi, aku dapat rasa baby tu bergerak. Macam dah tak sabar nak keluar. Mesti menggeliat dalam perut tu. Baru bangun tidur kot. Comel!

Pftt! Sabar ye shima, sabar... Jangan gatal bedo'oh sangat. Hihihi.. ;)

Update: Semoga Allah memudahkan mak sedara aku deliver baby.. Dah masuk wad tu.. Darah dah turun.. Maybe kena bedah.. Risaunye.. :(

1 comment:

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

syima... due2 nieza penah rase... rase perut ibu mengandung... n rase baby kick dari dalam.. baby gerak2 dari dalam... mmg indah saat2 tu syima... cepat2la kawen! hikssss ;p