Saturday, August 27, 2011

Aku tak rasa aku semangat.

Assalamualaikum

Raya dah dekat kan?? Tapi, aku langsung tak bersemangat nak raya. Why?? Meh aku habaq mai...

1) Aku tak dapat beraya kat umah raya pertama ni.

2) Aku dah lupa baju raya yang aku hantar kat tailor warna ape. Dan komfom shawl belum beli. Kalau terbeli risau warna lain dengan baju pulakkk..

3) Tak dapat dah duit raya. Sebab dah besar. Kalau dulu, mesti aku semangat nak raya, pasal selalu dapat duit raya. Kahkah.

4) Tak dapat main mercun dengan adik. T__T

Aku rasa dah cukup kot sebab-sebab dia.... Aku nak sambung menangis kejap. Sedih beb!!

10 comments:

Unknown said...

uiksx2..dah2 jan sedih..dah dekat ni raye kena ceria okeh cma!


salam lebaran & slmt hari raye taw!hihihi......

zulkbo said...

Dalam kerendahan hati ada ketinggian budi
Dalam kemiskinan harta ada kekayaan jiwa
Dalam kelembutan lidah ada keterlanjuran kata
Dalam gurau senda tentu ada khilaf dan dosa
Mohon kemaafan untuk segala-galanya
& Selamat Hari Raya Aidilfitri

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

yg patut sedih yg first jew kot...
lain2 leh settle la...

Unknown said...

sedeh tang tak dpt duit rayala selamat hari raya

Puteri Iqa Izyan said...

nk duit rayer ^_^

Unknown said...

cmne la nk ceria kalo kena beraya kt cni..huhuh..

selamat ari raye..maaf zahir batin..:)

Unknown said...

zulkbo: salam lebaran buat anda sekeluarga.:)

Unknown said...

ms: ko xtau perasaan wanita..hahaha..

Unknown said...

posh: ha ah..yg tu mmg sakan sedih la.. lgsung xdpt duit rye dh..huhu

Unknown said...

iqa: kena dtg umh..haha..:D