Sunday, August 28, 2011

(Update) Safety Hours Event at Chinoz

Assalamualaikum

Malam ni takde ape sangat aku nak update. Cuma beberapa bijik gambar yang baru je dapat dari ex team lead aku. Hehehe.. Ala, entri yang pergi Chinoz hari tu.. Ala, makanan yang .. erm, 'banyak' dan 'kenyang' gila tuss..

Jomm zasss!


Aku mulakan dengan sesi berkenal kenalan hokay.. Walaupun korang tak hengin nak amik tau punn.. Bukan semua orang la aku nak kenalkan. Nanti sampai ke esok tak habis.

Aku cuma nak kenalkan si gadis baju biru. Cantik? Haa.. Kalau cantik, tu la ex-supervisor aku. Hehehe..:) Oh, nampak tak aku yang mana? Kalau tak nampak, alamatnya, sesat.


Nak kenal tak yang mana ex-team lead aku? haa.. Carik sape yang paling comel dalam pic kat atas tu. Yang paling depan sekali, komfom bukan. Kehkeh... Yes! Girl in red tu la.. Comel kan? Say hi tu Shal! :) (ni bukan entri bodek yepp)


Ni la ex-team aku dulu. Evening team. Bukan bermaksud kami ni berumur senja ye anak-anak.Team ni kena support untuk Europe users dan seharusnya masuk keje pukul 11 am and above. I like! Boleh tidur lame-lame.

Tapi sekarang dah kena bangun awal pagi. Lagi la like! Segar bugaaarrrr gituuuww..


Ok, last pose! Baru perasan, agak ramai yang pakai merah hari tu. Nice! Later guys... Nak pergi iron baju kejap. Esok dah komfom malas nak bangun awal-awal. Hekhek...

Salam! :)

No comments: