Thursday, December 1, 2011

December ! Come to mama !


 Assalamualaikum

December! Come to mama!

Masuk je December, mesti aku agak teruja. Bukan disebabkan birthday aku bulan Dec, tapi maybe hujung tahun kot. New year! New year!

Cakap pasal hujung tahun, kena tanam azam awal-awal ni. Bukan takat tanam je, aku kena kasik berbunga bagai la.

Antara pre-azam aku untuk tahun 2012. Gilak ah, pre-azam katenye. Kahkah.


 AND

Engage and get married. Boleh consider azam tak? Ke impian? ;)

Actually banyak lagi, but for pre-azam, aku revealed yang ni dulu. Ayat dah macam detektif. Before aku melalut lagi jauh, baik aku berundur diri.

Chow chin chow !

3 comments:

puan.mila said...

hai blogger 1 sekola..hehe..engage and get married 1 impian sume org..so cepat2 kan jgn lengah2kan..moga jodoh kamu bertemu jodoh dgn si dia :)

zulkbo said...

salam..
sama bintang la kita ye?
sagittarius kan..?

J.Syazwana said...

azam tahun ni nak kurus sikit. haha !

tapi turun lah jugak sikit. hehe