Wednesday, June 3, 2009

lil bit about me

1) Aku Guna HandPhone Apa??? (Sekali Dengan Gambar)
i'm using tepon sony ericsson Z610i yang kaler pink. Ni da masuk 2 taun kot aku pakai fon ni. Tapi tepon ni baterinye telah kong n abang tukar bateri fon die ngan bateri aku (abang kesian kat aku.Hehe)



2) Aku Guna Kereta/Motor Apa??? (Sekali Dengan Gambar)

(pink minicooper)

haa..ni la keta yang akan aku pakai dalam waktu terdekat nanti.Hehe.Pink Minicooper menjadi pujaan hati aku. Hehe. Cun gila.


.3) Aku Guna Wallet Rupanya Macam Mana??? (Kalau Ada Gambar Lebih Bagus)
Aku guna purse BUM aje. Warna itam putih. Nice and cute.Hehe.


.4) Aku Guna Apa Untuk Update Blog??? (Sekali Dengan Gambar)
Compaq Presario V3000. Haa. Ni la barang yang bernilai tuk aku. Sayang sangat kat laptop aku ni!!

Dulu, laptop skin warne oren n mix ngan other colors but now i LOVE zebra pattern! ;)


.5) Aku Guna Jam Tangan Apa??? (Sekali Dengan Gambar)

Aku pakai jam polo club. Jam ni pon da lame aku pakai. Xpernah tukar bateri lagi.Hehe.Tahan lasak betol le.I love this watch. But, nak beli yang new one!BUM pink! ;)

No comments: